Gå til innhold

Er så sinna og sur hele tida =(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åhhhh er så drittkjærring for tida =( Syns virkelig synd på mannen min som må bo sammen med meg... Vet ikke hva det skyldes, er bare mye trøtt og sliten men har absolutt ikke noen grunn til å være slik jeg er nå for tida.

Kan jeg fortsatt skylde på hormoner 7 mnd etter fødselen??

Åhhhrrrg må sjerpe meg nå!

Måtte bare få det ut....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bruker ikke tilfeldigvis cerazette samtidig da? Jeg ble ei skikkelig hurpe av det iallefall. Straks jeg slutta på de merka jeg kjempeforbedring. Humøret har steget mange mange hakk, og alt er ikke så irriterende lenger!

Og bruker du ikke noe form for hormontilskudd så vil jeg anbefale deg en aldri så liten "get away" en dag eller to. Søk hvile på spa, hjemme hos ei venninne med vin.. litt avkobling rett og slett! Det funker, iallefall for en liten stund :-)

Håper det ordner seg for deg, for det er tungt å ha det slik du har det nå..

Skrevet

er det hormoner i prevensjonen du bruker?

Skrevet

Takk for svar begge to.. =/

Nei er ikke noe kos å ha det sånn her.. masse , masse sinne og bare drittsur stort sett hele tida. Prøver VIRKELIG å sjerpe meg men blir bare ikke bedre..

Bruker Mykrogynon p-piller.. Vet lite om de, bare at de er etterfølgeren til Trionetta.. Men hmmmm - dere sier noe der... Kan jo ha noe med det å gjøre - begynnte for 3-4 mnd siden og har vel vært sinna i 3 mnd nå =(

Skrevet

Ta en pause i pillene, så kjenner du hvordan kroppen reagerer ut i fra det. Blir humøret bedre, så har du jo forklaringen der. Hvis ikke så får du prøve å hvile mer, for kort lunte kommer jo ofte av at en er sliten og klar.

Skrevet

Enkle råd fra meg: Pass på å få nok søvn (jeg blir kjempesur av for lite søvn) og drikk masse vann!

Og få deg en god latter innimellom... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...