Gå til innhold

Helvette alle dere som har tatt silikon!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk jeg oppmerksomheten din nå?

må si jeg er dødsmisunnelig....rett og slett fordi jeg er så misfornøyd med mine etter fødselen.

gikkf ra en goooood B, nesten C(b var litt for liten, c var akkurat passelig) til en fuckings A!! ikke noe galt i å ha A, men når du er vant med god b, nesten C så er det rimelig deprimerende...er en liten kul og masse brunt(det som er rundt brystvorta)....har jo nesten ikke brystvorte en gang...fikk jo ikke til å amme fordi ungen hadde jo ingen ting å ta av....

er ikke så mye slapp hud heller...så legen skjønte ikke hvordan jeg kunne gå fra god b, nesten c, til en a...men det er nå fakta....

men altså....Hvordan er det å ta silikon(saltvann ol) før man er ferdig med barn?

jeg vet en jente...hun fikk det etter første barn...så jo at det var unaturlig på henne, men fine var de jo...men etter at babyen kom så så de faktisk helt naturlige ut...de hang ikke, men seg jo litt lenger ned enn hvordan de var og nå ser de helt naturlig ut er nydelige....

så...er det noen andre som har erfaringer med å ta inplantat før siste ungen?

mvh hilsen lille meg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok det før den første. Veldig naturlig og fine, passer kroppen min. La inn ganske lite fordi jeg ikke ville ha typiske "silikonpupper", men hele poenget var at kroppen min hadde et naturlig utseende.

Like fine etter fødselen.

Skrevet

Jeg har jo tatt silikon og er gravid nå for første gang... Vet jo ikke hvordan det vil gå, men har tro på at det vil gå bra! mange som har fått barn og har silikon samtidig...Tenk bare på vår alles silikon"dronning", pamela anderson, hun hadde silikon leeenge før hun ble gravid med 1ste mann...og hun har 2 barn, og puppene hennes er jo "tighte" fremdeles..men hun har kanskje gått gjennom et par operasjoner også da...jeg vet ikke..

Men kan gi deg en oppdatering når jeg har fått babyen da;)

Skrevet

Men igjen, jeg er bare 20....

Men regner ikke med at brystene vil vokse noe mer nå...de krympa jo etter fødselen...svarte åh!

skulle ønske jegkunne gått uten BH under en halterneck f.eks...det kan jeg jo ikke....

Skrevet

før jeg fikk sønnen min så hadde jeg en go b-cup, og de vokste til en god c-cup.. ble nesten for lite m c.. etter amminga så forsvannt så å si puppene mine.. nå bruker jeg a-cup med push up.. puppene mine er ikke heng pupper men de er slappe sånn at trykker jeg på de så går liksom fingern inn i de.. føler meg som en gutt av å til. det plager meg så sykt mye å ha så små pupper når jeg er vant til å ha myye større.. typen min vil ikke at jeg skal ta silikon eller saltvannsimplantat.. så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. bruker veldig mye slappe klær som store gensere og joggebukser.. det er det jeg bruker til vanlig..

jeg sjemmes over hele kroppen min, har masse strekkmerker på magen, rompa, lårene å litt på puppene.. jeg er ganske tynn, er 160 og veier 49 kg.. men så har jeg liksom den dær magen min som ikke vil bli flat mer.. er jo bare 19 år så vil jo se ut som jeg er 19 og ikke 40 liksom..

trener litt og prøver å spise sundt. men den slappe huden med litt fett på magen vil ikke bort og puppene mine vil ikke vekse..

er det noen som har tips om hvordan man kan få vekk det på magen?

og hvordan er det egentli å ta silikon eller saltvannsimplantater?

jeg hater å sjemmes over kroppen min så mye som jeg gjør. hører så mange som er skikkeli stolt over kroppen sin og jeg skulle ønske jeg også kunne se sånn på meg selv.. typen min sier han synes jeg er sexy men jeg tror ikke på han.. han er 21 og ikke farn til sønnen min. er så redd at han skal ville ha en som ser ut som hun er 19 i kroppen, en som kan bruke korte topper med utringning osv..

blir frustrert over alle disse tankene.. og hvordan blir jeg å se ut om jeg skal ha en til unge? var gravid for en liten tid til bake, men det endte i ma.. og typen sa at uansett hvordan kroppen min forandrer seg vil han jo elske meg.. men vi er jo så ung at jeg er så usikker, er jo ikke så mange unge gutter som liker at dama ser ut som hun er 40... de foretrekker jo pene, tynne, sexye jenter med fiiin kropp..

ble litt vell mye, men jeg tenker mye på dette:/

Skrevet

huff disse puppa ja!!

var 85B, men er nå 75A:(

hadde jeg hatt råd skulle jeg ha skaffa meg silikon pupper.. vil ikke ha store pupper, bare faste å på riktig plass hehe!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...