Gjest Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Har lagt merke til det flere ganger her inne og er like overrasket hver gang. Har aldri falt meg inn engang at det går an å vaske sko i vaskemaskinen ;-) Er de skikkelig skitne spyles de eller skrubbes litt med en klut/børste, og er de skitne inni så har jeg tatt vann i og helt ut noen ganger og gnikket litt vekk og så satt til tørk. Når/hvorfor vasker dere egentlig sko? Og hvordan? Er dere ikke redd de skal bli ødelagt?
Mille** Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Tja, vil ikke påstå at jeg vasker sko flere ganger i uka, men det hender seg at jeg vasker joggesko, sandaler og ikke minst jobbskoene mine i vaskemaskina. Setter på sånn ullprogram og skrur av sentrifugen, går så bra atte. )
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 Har aldri vasket sko i maskinen, er redd for å ødelegge både den og skoene men vasker ofte sko for hånd i passe varmt vann og med milo..
Duracella Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 Mange sko er beregnet for å tåle det, sjekk lappene som følger med når du kjøper. Ikke skinnsko, da.
shanty73 Skrevet 12. mai 2008 #5 Skrevet 12. mai 2008 her vaskes sko i maskinen når det trengs... gjerne sammen med litt annet grovt tøy i maskinen... Noen veldig billige sko tåler ikke det så godt men...
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #6 Skrevet 12. mai 2008 pleier ikke å vaske dem i maskinen. eller har vasket de hvite conversene mine der en gang, men ellers tar jeg dem for hånd med skrubb og kost og såpevann;) også tørker jeg ofte av skoene da. men ikke maskinen nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå