Gå til innhold

Noen som kan anbefale en vippestol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt å kjøpe vippestol men har ikke så mye peiling på hva som finnes på markedet...

Er alle vippestoler lave eller finnes det også typer som er i sittehøyde med oss voksne?

;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har aldri sett HØYE nei.

men i allefall er vi veldig happy med Baby Bjørn sin =)

Brukt den fra 1 mnd og hun er 7 nå og liker den fortsatt godt...

Skrevet

Vi har fisher-price vippestol, den er helt fantastisk.. Til og med min sønn på 2år liker den enda:) Den kan brukes til 5år/18kg.. Er med vibirering i bunn og sånn "babygym" over så dei kan leke med.. Det er liggestilling og sittestilling, TIl dei store kan den brukes som "jyngestol"

Skrevet

Tror ikke det er så store forskjellen på dem egentlig, ikke vits å bruke mye penger på noe som skal brukes så lite i hvertfall. Vi har en carena som er brukt til alle tre ungene våres nå + utlånt til en, og den er fin, hel og grei fortsatt. Sikkert verken bedre eller værre enn de andre osm er på marede, men tror den er blandt de billige. Eneste jeg ville investert i er at man kan regulere rygg og fot delen.

Skrevet

fisher price aquarium bouncer....litja stor koser seg i den...m lyd å lys..i rolige former...

Skrevet

Vi har babybjørn vippestol, den er kjempegod. Hun i butikken samt helsesøstera sier at den har så god sittestilling (de ligger nesten i den i begynnelsen) at det ikke er skadelig for ryggen.

Skrevet

er enig med anonym hehttp://www.dinbaby.com/forum/create/3003/137713988/

DinBaby : Forum : Småtroll 0-1 årr! fisher-price stolen er kjempe bra! lillegutt elsker den=) kosta 600 og er kjempe annvennelig=) Han har brukt den siden han var 5 uker.. (er snart 9 uker)

Skrevet

Er fornøyd med den fra Jysk til kr 175,- Tulla koser seg i den :-)

Skrevet

helt enig! fisher-price'n er kjempe bra! lillegutt har brukt den siden han var 5 uker, og han digger den=) genialt att den vibrerer=)

Skrevet

Babybjørn anbefales herifra ! Kjempefin for også de aller minste . Snuppa vår gynger i den selv , og syns det er kjempegøy . Hun er 5mnd.

Skrevet

Takk for mange svar! Virker som om det er mange som liker Fisherprice...

Skal ut og se hva jeg finner i morgen :)

Skrevet

sånn jeg har forstått det er det ikke bra for ryggen i det heletatt med vippestol, og til eldste brukte vi ikke det i det hele tatt. nå har vi en sånn somhenger, slik som babybjørn sin, den skal visst være ok for ryggen, men hos min mor har vi en sånn fast type. blir vel litt sånn med nummer to, ikke fullt så fanatisk :-)

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med vår Babybjørn vippestol, de fleste i barselgruppa mi har hatt denne.

En genial ting med denne er at den kan legges helt flat og er lett å ta med på tur. Hadde den blant annet med på ferie da han var 9 mnd og brukte den mye ti forbindelse med måltider.

Tror han var rundt 4-5 uker da vi kjøpte den og den har vi hatt mye glede av

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...