Gå til innhold

hvor lang tid etter slimproppen gikk startet fødselen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

sist gikk den midt i rier så nå er jeg på ukjent grunn

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, i mitt forrige svangerskap gikk den fredag kveld og bebissen kom søndag kveld.

Lykke til!!!

Skrevet

3 og en halv uke før... tror ikke det er gjennomsnittet da, for å si det sånn;o)

Skrevet

Her er det helle ikke noe fasit, men min gikk 1 uke før fødsel(trudde jeg da) merket jo at når jeg lå på føden med 8 cm åpning så kom resten, for det skal komme MASSE vist den går helt, noe ikke jeg visste;) med mamma så starten fødslene dagen etter at den gikk.

Skrevet

Her gikk "proppen" torsdag natt,med påfølgende blodblandet utflod/slim resten av helgen.Søndag begynte riiene og godgutten ble født tidlig mandag morgen;-)

Skrevet

Den gikk 18:30 (faktisk!! husker det som om det var i går) og ungen kom kl 04.

Skrevet

Hos meg begynte vannet å sildre før slimproppen gikk, forstod egentlig ikke at det var vannet som gikk før jeg så slimproppen:)

Proppen gikk vel i 8-tiden om morgenen, gutten var født kl 16.21 samme dag:)

Skrevet

proppen gikk rett før vannet kl 10.00 og 41 timer etter hadde jeg rier og 47 timer etter at den gikk var jeg MAMMA!

Skrevet

Ved førstemann gikk den 4 dager før fødsel. Nå venter jeg 3 å jeg så den forrige helg men ingen fødsel ennå

Skrevet

Den gikk da jeg hadde 6 cm åpning her...

Skrevet

den gikk samtidig med vannet. "pang" i en ri...fødte under 1 time senere

Skrevet

5 uker før fødsel. Er nok ikke gjennomsnittet det heller, men verdt å tenke på - jeg var ikke forberedt til to uker overtid når slimproppen kom tre uker før termin...

Skrevet

Den gikk et godt stykke ut i åpningsfasen, tror jeg hadde 6-7 cm ca. Ungen kom et par timer etter!

Skrevet

5 uker før jeg ble satt i gang sånn ca..

Skrevet

Den gikk på marran på en fredag, og gutten var ute natt til lørdag:)

Skrevet

Hei. Ved første mann gikk proppen en uke før ho ble født, med andre vet e ikke når den gikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...