melb Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 vi tenker på å kalle jenta vår for Lykke Linea.Hva synes dere om det?
Trallala* Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Fint! Men jeg ville valgt Linnea med to stk n.
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 Jeg syntes det var kjempe fint:- ) Om vi fikk jente ville jeg og hatt Lykke... men her kommer lille Isak...
2010 baby =)? Skrevet 12. mai 2008 #5 Skrevet 12. mai 2008 Det med Lykke, Vilje, og sånne type navn syns jeg er litt tricky da det lett kan bli "Å Vilje får viljen sin" "Er du lykkelig Lykke ? " "Har du flaks Lykke ? "... Du ber om ærlige mening =) jeg har alltid sagt at navnet faktisk kan skjemme noen og det verste er å bli mobbet som barn fordi navnet er altfor sært. Det har jeg blitt..... Tenk på barnet først og fremst. Også videre i livet i jobbsammenheng osv. Navnet må ikke være så ultrasært...
Sol Skippertaksdronning Skrevet 13. mai 2008 #6 Skrevet 13. mai 2008 Synes navnet var fint jeg. Og nå er det ikke lenger så vanlig at unger mobbes pga navnet, nettopp fordi man har tatt i bruk uvanlige navn. ene jenta mi heter Villemo til menllomnavn-aldri blitt plaga. Vi lever ikke for ti år siden nå, da det var større sjanse for å bli glist av. Kall ungene deres det dere synes er fint-ikke heng dere opp i hva andre mener;)
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 13. mai 2008 #7 Skrevet 13. mai 2008 Datteren til en bekjent heter Lykke, og eneste er at jeg flere ganger har redigert litt i bursdagskort til jenta. Blir liksom litt feil å skrive Til lykke Lykke! Men nei, jeg tror ikke at det er noe man blir mobbet for. De som blir mobbet for navn så er det stort sett at de er uheldige og nok hadde blitt mobbet for noe uansett. Hadde ikke mobberne kastet seg over navnet så hadde de vel funnet noe annet, klær, kroppsfasong, måte å si ting på etc. Og Lykke er da ikke så uvanlig heller? Sånn personlig er ikke Lykke noe favorittnavn, men Linnea er kjempefint, og sammensetningen klang godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå