Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Mini bare griner når han ikke får følge med..
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Går vell sikkert greit så lenge du ikke har den i full sittestilling. Ryggen skal jo ikke belastes så mye når h*n er så liten. Vi begynte med sportsvogn da han var 6-7 mnd
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 går helt greit det. bare legge ryggen ned.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 går fint det :-) kan nå ikke legge så store minier nede i en mørk bag nå på sommeren, her er det sol og fint, klart de vil få med seg sol og varme og det som skjer
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #5 Skrevet 12. mai 2008 Kan man også bygge de litt opp med puter i bagen? Slik at de ikke ligger helt? Er jo mulig å sette opp en ryggstøtte i bagen, men synes kanskje det er litt voldsomt enda. Min er også 4 mnd.
luv2bemammy Skrevet 12. mai 2008 #7 Skrevet 12. mai 2008 Hei, jeg bygget opp bagen, med et sammenbretta ilea teppe, og tok den bare bort når han sovnet, helt genialt når de er for små for sportsvogna??
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #8 Skrevet 12. mai 2008 Synes den ryggstøtten i bagen er litt vel bratt.. Jeg har funnet fram sportsdelen idag, og prøver i morgen. Ryggen på den går nesten helt ned. Blir han (liten 4mnd) borte oppi der, får jeg heller prøve å bygge opp litt i bagen så han får sett litt..
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #9 Skrevet 13. mai 2008 Til eldstemann måtte vi bytte ut bagvogna når han var rundt 5 mnd. Da var det helt umulig å gå lange turer med han, for når han våknet så var han helt umulig. Nektet å ligge nedi bagvogna. Den hadde sånn rygg til å sette opp, men deen var kjempebratt og veldig kort. Ikke god støtte - så den ble aldri brukt. Byttet til en sportsvogn som kunne legges helt ned i ryggen, og som hadde en posisjon på ryggen som ble omtrent som i vippestolen, ganske liggende. Da var alt mye bedre, og han kunne se hele verden derfra. Om du har lyst å bytte, og kan legge ryggen helt ned i sportsvogna når han sover - er det jo ikke noe problem å bytte. Det er jo mange som ikke har bagvogn i det hele tatt, bare sportsvogn med pose oppi f eks.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 13. mai 2008 #10 Skrevet 13. mai 2008 jeg har emmaljunga sin duo vogn og bruker den enda til min på 7 mnd og 1 uke. håper å bruke den enda en stund til.. jeg bretter en liten dyne dobbel slik han kommer litt mer opp når vi skal ut, også fjerner jeg dne når han skals ove. Han vil ikke ligge i sportsvogna...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå