Lotta med novembergutt Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 for det er helt sikkert ikke farlig .. Men må bare spørre likevel ... Blir det tragt for baby/tar den skade av at vi sitter veldig foroverbøyd. Altså klemmer magen inn på midten? Jeg sitter en del i sofaen som er lav og bakoverlent - også skriver jeg på pc-en som er på bordet foran - altså får magen en veldig knekk på midten. Kan det merkes av den lille, eller er den så langt inn i magen at den ikke kjenner det?
mosegrisen Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Tror kanskje det er sånn at det du selv får ubehag av ikke er bra for babyen... Tror du vil kjenne det om det er noe som ikke er bra for den. Er ganske mye polstring mellom magekrøllen og den lille:)
Chezka Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 Jeg tror nok at lillegutt i magen min merker at det blir trangere når jeg sitter foroverbøyd. Han sparker skikkelig fra når jeg sitter slik iallefall. Men farlig er det nok ikke :-)
Lillebror Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 jeg er i uke 22 og klarer ikke sitte framoverbøyd lenger,synes det er som om jeg ikke får puste ordentlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå