prøver3 Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 slurvet mye med p-pillene i begynnelsen,da jeg fikk små blødninger,og mensen kom alltid dagen før siste dag med pillen hvis dere skjønner.. ble endel slurving da,men denne mnd har jeg vært flink syns jeg..tatt pillen omtrent til samme tid hver dag siste pilledag var i går,men ingen mens enda.. hvor lenge kan man vente på den ? må si at jeg har truffet en,og vi hadde oss for rett over 2 uker siden,og noen dager etter det hadde jeg vondt-om det var i eggstokkene kanskje ?!!! nederst i magen på venstre side..blir kanskje under magen da hehe.. vansklig å forklare.. er litt bekymret siden mensen ikke har kommet enda,men dere som har gått på p-piller vet vell sånn ca hvor lenge etter pilleslutt den pleier å komme?
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Heia! Kan ikke svare deg på det med p piller, for dem sluttet jeg på da jeg var 19 (hater å putte i meg ting) så vi fant andre måter å sikre oss! Men trodde mensen skulle som du sier komme når brettet var tomt. !?! Men kan jo være du har stresset mye, og mensernblir forsinket, mye som kan ha innvirkning! Men tror jeg ville ha tatt en test for å være helt sikker! Ønsker deg lykke til uansett om du håper du er gravid eller ikke:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå