Med spire nummer fire<3 Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Vet ikke hvor jeg kan få ut følelsene mine så jeg må bare skrive de ned her. Sitter med tåre i øynene, og må bare få det ut. Er gravid med 3 spire. Har en gutt som blir 5, en på 3 og nå denne siste som er på vei. Sa det til søsteren min idag, og reaksjonen skuffet meg sånn. Liksom litt sånn, og ja er du gravid igjen. Vil jo at de rundt meg skal glede seg slik som jeg gjør, eller burde gjøre. I tillegg har jeg vært drit dårlig å spydd, brekt meg og tilbrakt de siste døgn i ro for å unngå å henge over toalettet. Og nå for et par dager siden fant jeg en kul i nakken på gutten min på 3. Han går å tar seg der hele tiden og jeg er fra meg av bekymring. Bør jo ikke tenke på det men nå er jeg full av hormoner, bekymringer for hva alle vil si når jeg er gravid, dårlig og sykemeldt fra jobb og som leder har jeg også dette på samvittigheten. Elsker de små av hele mitt hjerte og vil ikke noe skal skje med dem. Sånn.... måtte bare lette litt på trykket, og håper det er noen med hormoner som kjenner seg igjen her.
Promp Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Hei på deg! Ta det med ro, dette går bra! En kul i nakken trenger ikke være annet enn en fettkul! Så ring legen og få den undersøkt så du ikke går og er unødvendig engstelig! Reaksjonen fra søstern din kan skyldes så mangt! Hun kan ha hatt en dårlig dag, eller hva som helst! Så ikke ta det til deg heller. Du er sliten nå, og er ikke i form. Så nå fokuserer du på barna dine og den lille spiren i magen!!! Dette ordner seg! Men forstår du er engstelig, barna våre er jo det aller kjæreste og mest dyrebare vi har! Masse lykke til!!!
Klemzi Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 Skjønner at du bekymrer deg for veslegutten. Den kulen kan være en hoven lymfekjertel, ganske vanlig at disse er litt hovne nå på våren i disse forkjølelsestider.... Som du selv nevner er det mye hormoner i sving.... ikke enkelt å skulle glede seg da, når de du vil glede deg sammen med ikke er helt der..... Men de kommer nok til å glede seg de også, bare de får tid til å svelge nyheten! ) Ønsker deg masse lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå