Madde/sommergutt:) Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Er inne i uke 33 nå.. morro om flere fra omtrent samme tid har lagt ut bilder:)
Christoffer i magen Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Har termin 3 juli og siste bilde er tatt når jeg er 31+0 akkurat.
SuperMoM <3 Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 Jeg har lagt ut bilde fra 33+4.. Er 34 nå.. Du har jo ikke mage du da:p hehe
Madde/sommergutt:) Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. mai 2008 Var ikke så stor du heller da:) Og du er jo andregangs.. Hadde vært veldig greit om magen min hadde holdt seg på denne størrelsen frem til terminen:) Synes den er stor nok og tung som den er:) hehe
SuperMoM <3 Skrevet 12. mai 2008 #5 Skrevet 12. mai 2008 Hehe.Nei,overraskende nok så var jeg faktisk myyyye større første gangen:p Synes ikke magen er tung enda,men det syntes ikke jeg 14 dager over termin med sønnen min heller i grunnen.hehe
Madde/sommergutt:) Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. mai 2008 Åh, så greit da:) Synes den er mest tung på natta jeg da... er ikke samme gleden å legge seg på kvelden lengre.. men ellers så går det egentlig ganske greit.. skal ikke klage i grunn, har jo vært veldig heldig i forhold til mange andre som har mye mere plager gjennom svangerskapet.. Så har vel ikke lov til å si noe:)
Christoffer i magen Skrevet 12. mai 2008 #7 Skrevet 12. mai 2008 Jeg må bare få si at jeg gjerne skulle byttet magestørrelse med dere begge to. Jeg føler meg som en hvalross nå..... Magen din Madde var jo bare så søt og nett. Ser bare sååå deilig ut.
SuperMoM <3 Skrevet 12. mai 2008 #8 Skrevet 12. mai 2008 Ja,hos meg er det tungt på natta.Det er i symfysen,som jordmor så fint kalte det.. Stivner der hver eneste natt og det er smertefullt. Er vel eneste jeg kan klage på i grunnen,men synes virkelig det er nok!hehe
Madde/sommergutt:) Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 12. mai 2008 Er ikke så stor magen din heller da *christoffer i magen* og du er jo tredjegangs? og er ingenting i nærheten av en hvalross engang:) håper jeg får like fine mager som dere når jeg skal ha flere barn:) Stort sett så vokser vel magen og blir større og større for hvert svangerskap man har.. Synes alle gravidmager er fine jeg. er noe så spesielt over en gravidmage..
Joikaboll@ Skrevet 12. mai 2008 #11 Skrevet 12. mai 2008 Det ligger et par bilder av kulen min fra uke 32, men nå er jeg kommet til uke 36 da.
Madde/sommergutt:) Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #12 Skrevet 12. mai 2008 Åh, ikke lenge igjen du da:) Synes tiden går så vanvittig fort jeg.. men går kanskje tregere den siste tiden kan jeg tenke meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå