Gå til innhold

Hvor kjenner dere liv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjenner dere liv?

Jeg har kjent liv hver dag i 1 1/2 uke nå. Helt fantastisk! Men jeg hadde trodd at jeg skulle kjenne sparkene høyere oppe...

Men nei, småen ligger slik at sparkene kommer langt langt nede.. Rett ved/under trusekanten...

Er selvfølgelig bare glad for at jeg kjenner liv, men lurer litt på hvor dere kjenner liv henne??

Er forresten 18+3.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat nå, i skrivende stund, så sparker h*n også helt nede ved trusekanten. Hos meg varierer det veldig, fra helt nede til over navlen, og det kan komme spark på begge sider. Morsomt å kjenne hvordan h*n beveger seg :) Jeg er 24 uker i morgen, husker ikke hvor jeg kjente liv tidligere, men det stemmer nok med langt nede.

Skrevet

Jeg kjenner også liv nederst i magen.. Er selv 18+4 idag :)

Skrevet

Er 20+5 i dag, og kjenner liv litt forskjellige plasser. Akkurat nå i skrivende stund nede ved trusekanten. Men, før i dag kjente jeg det oppe ved navelen. Merker tulla snur seg mye. En stund er det bevegelse på høyre side.....deretter på venstre side.

Skrevet

er i uke 19, synes ikke jeg kjenner noe KONKRET- eller- kjenner jo mye forskjellig inne i magen- men kan ikke med sikkerhet si at det er spark.. Venter spent nå , skal på UL på fredag..

Skrevet

Jeg kjenner spark nederst bare.... lå i seteleie på u så ligger vel sånn enda:)

Skrevet

17+2

Jeg kjenner sparkene ganske mange steder, egentlig - fra såvidt under navlen og litt lenger ned + på sidene. Mini er nok en liten turner som hopper og spretter litt rundt. :)

Skrevet

tja..litt voer hoftekammen... :)

Skrevet

uke 22

kjenner spark over alt i magen...livete baby dette her...hver gang jeg setter meg ned spreller han rundt inni der..også synes og kjennes godt på utsiden nå...det buler ut både her og der..

Skrevet

kjenner veldig forskjellig. helt fra ved ribbeina på begge sider, til midt på magen, til helt nederst i magen. ser faktisk at han kan bevege seg fra høyre til venstre side og fra øverst av livmoren til nederst på "ett" spark. så kjenner han over hele livmoren:P er 26+2

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Her har jeg kjent daglig aktivitet fra midten av uke 19. De små dyttene kommer vanligvis 4-5 cm på begge sider på skrå ned fra navlen, og i dag er jeg akkurat 20 uker på vei. For en deilig og betryggende følelse!

Skrevet

jeg er i min 22.uke.

kjenner regelmessig liv, og hovedsakelig langt nede i magen.

Så utrolig herlig å kjenne prinsessa der inne :-)

Skrevet

er 18+4, har ikke kjent noe liv ennå :(

Skrevet

Slapp av Rikke, du må ikke bekymre deg! Jeg er 22 uker med nr 2 og denne gangen kjente jeg nesten ingenting før etter ul i uke 19. I sist svangerskap kjente jeg kun spark heeeelt nede. I dette svangerskapet har jeg kjent litt spark ut på sidene også.

Dette var forresten en artig tråd:))

Skrevet

Er i uke 18 og kjenner liv helt nede jeg oxå :o) (ved trusekanten) En fantastisk hærlig følelse.... i begynnelsen kjente jeg små bevegelser, men nå er det tydelige spark :o) koser mg!!!!! :-)

Skrevet

Jeg er i uke 20 nå,venter nr 3, og ungen er jo rene karatekid inni der :)

Kjenner spark og slag litt over skambeinet, men av og til ligger h*n på tvers og slår og sparker på hver side av magen, og snurrer rundt og sparker på midten av magen :)

Kan kjenne sparkene på utsiden oxo nå :)

Hikking har jeg oxo begynt å merke, men da kun rett ved skambeinet.

Skrevet

Hikking har jeg aldri kjent... hm... håper jeg får oppleve det i dette svangerskapet da:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...