Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Sammen med Babyonboard og co:-) Vi startet med å kose oss med lunsj og tur på Alby, i nydelig vær og deilige omgivelser. Så reiste vi hjem hit og spiste middag og jentene koste seg så sammen!! De lekte med dukker, i sandkassa, med vann og ble søkkvåte, akte på sklia og hadde det helt topp sammen:-) Den ene litt roligere enn den andre, men i harmoni med hverandre:-) Og så koselig å se igjen en gammel dibbevenninne og få skravlet om livet og fremtiden:-) Ikke sååå lenge siden vi så hverande da, men med tanke på at vi bor i hver vår landsdel, så blir det ikke så hyppig som vi skulle ønsket...... Men koselig å sees igjen, og trist å si på gjensyn......
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Ingenting er som skravledag med gode venninner Det er viktig å ta vare på gode vennskap. Snakket akkurat med ei som ikke har noen veninner igjen utenom de hun er blitt kjent med via mannen (deribland meg selv)... Det synes jeg høres så trist ut, fikk meg til å sette enda mer pris på de veninnene jeg har
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2008 Ja, det er litt trist at ikke mennesker er flinkere til å ta vare på gode venner! Jeg har venner fra barndom, fra ungdomstid og voksenliv, og alle som en fyller ut noe i livet:-) Det er deilig å vite hvem de er og vite at man kan stole på dem 100 prosent og har gjensidig lojalitet. Det er noe av det viktigste i mine vennskap. Det har man jo smertelig erfart at man ikke kan med alle... Og jeg har avsluttet vennskap når jeg ser at jeg har vært for naiv i forhold til å stole på mennesker. Det er mange ulver i fåreklær der ute i verden!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 Så koselig da:o) Godt å skravle og spise god mat.... Barn i den alderen har det med å bli litt våte hvis de har tilgang på vann. Snakker av laaaaaaaaaaaaaaang erfaring:-D Går ut i fra at vi kommer til å se nicket hennes når hun er tilbake på plass.....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. mai 2008 Vann er gøy ja!!! Og forhåpentligvis så finner Baby tid til oss innimellom alle de andre tingene hun holder på med:-)
Reveenka Skrevet 12. mai 2008 #6 Skrevet 12. mai 2008 Høres ut som om dere har hatt en hygggelig dag, både store og små rosaer! Er dere gamle kjente, eller dib-kjente? Hyggelig hvertfall med besøk av venner man ser for sjelden! c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. mai 2008 Dibbe Babyonboard Reveenka:-) Har ikke dere møtt hverandre da? Kanskje ikke, men hun var aktiv inne på Modne før hun også:-) Fødte sin datter snaue tre uker etter meg...:-)
Reveenka Skrevet 12. mai 2008 #8 Skrevet 12. mai 2008 Joooooda, jeg kjenner jo nicket vettu! Var hun med på byen? Jeg fikk ikke vært på spa, så der var det hvertfall ikke.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 12. mai 2008 Nei, hun var i USA på tur hun da vi hadde første festen! Men var med på SPA.......men der var jo ikke du! Da må vi rett og slett få til en dibbefest når hun kommer neste gang:-)
Reveenka Skrevet 12. mai 2008 #10 Skrevet 12. mai 2008 Jeg har stoor uteplass og bor ikke så langt fra terminalen c",)
Gummelillan Skrevet 12. mai 2008 #11 Skrevet 12. mai 2008 Du må hilse henne så masse. Tenkte jo på henne på Leos 2 års dag. Ikke hver dag en treffer dibbevenninner på Barsel på hver sin side av forhenget ;-) Hun er virkelig savnet. Hadde vært gøy å se den lille frøkna også. Tenker hun er blitt stor hun også!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #12 Skrevet 12. mai 2008 stooor uteplass og nært terminalen - den er grei:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #13 Skrevet 12. mai 2008 Det kan jo hende hun titter innom her:-) Og Jojo har blitt STOOOR jente ja!!!! Det er helt underlig hvordan disse små menneskebabyene våre har forvandlet seg til menneskebarn på helt ordentlig! Med ord og action:-) Fantastisk morsomt! Hadde vært hyggelig å møttes med barna en dag når hun kommer neste gang. Vi har jo like gamle mange av oss...........vi gikk jo rundt der med store mager og vagget og ruget og nå er de plutselig blitt 2 år!!!
Gummelillan Skrevet 12. mai 2008 #14 Skrevet 12. mai 2008 JA! Det synes jeg hadde vært veldig hyggelig!!! Det kan jo hende at enkas uteplass er så stoooor at den får plass til både modne damer og alle de stoooore jentene - og smågutta også da selvsagt ;-)))
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #15 Skrevet 12. mai 2008 Hørtes veldig koselig ut da ;o) Har savna babyonboard jeg da.Håper hun finner til til å hoppe innom også =)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 12. mai 2008 #17 Skrevet 12. mai 2008 Jeg gikk ikke gravid med dere på bim, men kanskje jeg kan leke jeg også..... Min baby ble 2 i februar:o)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 12. mai 2008 #18 Skrevet 12. mai 2008 For jeg var jo ikke moden da.... Mohah ahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #19 Skrevet 12. mai 2008 Såklart du skal leke også:-)
Gummelillan Skrevet 12. mai 2008 #20 Skrevet 12. mai 2008 Ha, ha. Tenkte nå likevel på deg jeg da, derav tillegget om smågutta ;-) For ellers her er det vel fryktelig mange jenter blandt 2-åringene? Og hvor var du når vi var på BiM forresten????
Reveenka Skrevet 12. mai 2008 #21 Skrevet 12. mai 2008 Passer formiddagstreff, tror dere? Uteplassen er stor, hagen enda større c",) Bør være fint vær, da!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #22 Skrevet 12. mai 2008 Ja, det er en haug med jenter!!!! Og en og annen guttepjokk innimellom:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #23 Skrevet 12. mai 2008 Om det er en lørdag el søndag så:-) Ellers så var jo Ekeberg helt supert da! Der er alt vi trenger i nærheten og folk kan komme og gå fra alle kanter:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 12. mai 2008 #24 Skrevet 12. mai 2008 Njaaaaaaaaa var vel på skravlesiden der....Men litt sjenert:o)) Het bare MSB på bim...... Og så var jeg på "over 35 prøver å bli gravid," der var jeg en stund etter at jeg ble gravid også) For det gjør jeg visst med en gang:-D
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #25 Skrevet 12. mai 2008 Jeg tror jeg husker deg derfra! Jeg gikk rett inn på Modne på bim jeg. For jeg ble gravid på første forsøk også..... Enda flere rundt påsto at det var Såååå vanskelig og kunne ta laaang tid.........javel tenkte jeg og skulle gi det et år..........en gang holdt;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå