*Minnie Mus* Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Mine fikk lov i helgen... Selv synes jeg det var kaldt og vasset uti til knærne, men eldste på 4,5 hoppet uti og la seg ned osv... Mini var litt mer skeptisk he he...
La Perla Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Ja, hun på 14 badet for et par uker siden, i sjøen. I helgen badet hun i et iskaldt vann. De andre har ikke badet ennå.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 Nei, det syns jeg er altfor tidlig. Selv om det har vært varmt de siste dagene, så er det en skummel trekk her. I dag har det vært skikkelig godt og varmt, men kjenner en kald trekk innimellom.
Kaffemocca Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 Bare i baseng i hagen=) Men det har mest med det å gjøre at foreldrene liker varmt vann og da venter vi ltt til.
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #5 Skrevet 12. mai 2008 Nei, men de to eldste fikk løpe gjenneom vannsprederen like før helgen, da var det over 20 grader i skyggen, sol og nesten vindstille så da følte jeg det gikk bra. egentlig synes jeg mai er for tidlig fordi det gjerne er litt kaldere trekk enn det kjennes ut som i solsteken.
lÅktiHaUDe Skrevet 12. mai 2008 #6 Skrevet 12. mai 2008 Ja i oppvarmet boblebad Ellers synes jeg det er for tidlig til det. Kald vind av og til Kjenner det er kaldt i skyggen..
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #7 Skrevet 12. mai 2008 NJei! I sola er det veldig godt og varmt. Tusler rundt i lite tøy.... Men skyggen er guffen og snøen ligger enda langt nede i fjellene. Her blir det nok ikke bading før fjellene er snøfri vil jeg tro.... Først da er luften skikkelig god og varm. Den pleier å være borte i god tid før skoleferien starter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå