Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Har fått høre at ei jeg kjenner flørta fælt med en fyr for en liten stund siden. Det var veldig gjensidig flørting(holde hender osv), og denne fyren har dame og barn hjemme. Bør jeg si ifra til dama? Får så vondt da jeg hører sånt.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Om flørten er avsluttet ville jeg ikke sagt noe... om det fortsatt er flørting imellom de, ville jeg nevnt det for henne, så slipper hun å bli såret senere
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 ja jeg ville sagt ifra,,det er ikke sikker hun vet dette engang.jeg hadde blitt glad for å fått beskjed dersom jeg ikke visste noe..men uansett så ville jeg sagt ifra
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 Hvilken garanti er det for at hun tror deg.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #5 Skrevet 12. mai 2008 Jeg ville satt pris på å få beskjed hvis det var typen min det gjaldt.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #6 Skrevet 12. mai 2008 Svaret finner du i deg selv.. Ville du likt at din mann gjorde noe lignende mot deg? Og ville du satt pris på om du visste hva din mann gjør bak din rygg? Tror de aller fleste hadde satt pris på at noen fortalte hva som foregikk.. Hvordan kunne du gjøre det egentlig med en gift mann?? Eller visste du det kanksje ikke sånn med engang?
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #8 Skrevet 12. mai 2008 Hallo.. På seg selv kjenner man INGEN andre! Det går ikke an å argumentere med at man skal gjøre det som man selv ville ha foretrukket - det kan bli helt feil. Jeg f. eks, ville ikke ha visst noe. Hvis jeg var HI, ville jeg ha snakka med han som flørta og kommet med en liten trussel om å sladre. Kan jo faktisk hende de har en avtale seg i mellom om at litt (uskyldig) flørting er greit og at trusselen ville falt på steingrunn...
☆Anonymia☆ Skrevet 12. mai 2008 #9 Skrevet 12. mai 2008 nei det ville jeg ikke...flørting er da ikke utroskap.. eller,det spørs på øyet som ser da.. om den er avslutta så ville jeg ikke sagt noe..
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #10 Skrevet 12. mai 2008 ja, men hvis dem har en avtale seg imellom, da gjør jo det ikke noe at hun sier ifra uansett da
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #11 Skrevet 12. mai 2008 Jeg ville sagt ifra, han er sikkert slik mot alle, bare han får sjangsen og sikkert mye mer... Kvalming ... Æsjjjjjjjj
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #12 Skrevet 12. mai 2008 Dersom dama var venninda mi hadde eg sakt i frå til ho, viss ikkje hadde eg latt vere.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #13 Skrevet 12. mai 2008 Kinkig, den der. På en måte kan det ødelegge mye dersom det er avsluttet og aldri kommer til å skje igjen. På en annen måte ville jeg visst det hvis mannen min ikke var den jeg trodde han var. Har selv hatt en mistanke om slikt, så ut fra mitt ståsted pr idag ville jeg visst det.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #14 Skrevet 12. mai 2008 Holding av hender høres jo uskyldig ut, men tror de færreste ville smilt hvis de kom over mannen sin og en annen dame i flørtende samtale mens de holdt hender... Er veldig usikker, men tror nok jeg vil vite slikt. Hater at ting skjer bak ryggen på meg (og andre).
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #15 Skrevet 13. mai 2008 Hva ble det til? Bestemte du deg for hva du skulle gjøre?
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #16 Skrevet 13. mai 2008 Takk for alle svar! Jeg har ikke sagt noe enda. Jeg kommer til å prate med vennina mi som var hun som flørta med han, og høre hva dette egentlig er først. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå