Gå til innhold

Huff skjelver som bare det


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten bada.. Jeg selv bruker og sitte på toalettsete og se på. Toaletten er rett ved siden av bade karet.

 

Holdt på å ta bilder av han, da han plutselig dettee. Legger fra meg kameraet og i det jeg snur meg, ser jeg han sprelle under vann. Reagerte lynkjapt og dreger han opp. Han var under vann i ett bittelite øyeblikk!! (Men jeg ser fortsatt redselen i øynene hannes når han ligger under vann og ser på meg, grøøsss)

 

Virket som han ikke fikk puste når jeg dro han opp.. Sa ingenting til gutten for og ikke skremme han enda mere. Pratet rolig og avbansert når han kom seg.. Putta han i badekaret igjen for at han ikke skal forbinde badinga med det. Men han ville ikke.. Så jeg tok han opp igjen.. Nå driver han og leker storfornøyd på gulvet, mens jeg enda ikke får vekk det ekle bildet i hodet.

 

Første gang jeg har opplevd noe skikkelig ekkelt. Heldigvis bruker jeg ALDRI og gå fra han når han bader...

 

Tror dere han blir redd badingen nå?? Han elsker jo egentlig og bade..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har skjedd mange ganger her med snuppa på snart 2 år! Skikkelig ekkelt når det skjer, men det går heldigvis stort sett bra! Jeg sitter aldri langt unna badekaret når hun bader, for plutselig er hun under vann! Vi har sånn sklisikker badematte, men hun sklir likevel, så jeg tør IKKE gå fra henne alene i badekaret!

Mi jente har aldri vært redd badekaret på tross av at dette har skjedd mange ganger:)

Skrevet

hvor gammel er han? det går nok greit , må bare lære han at bading er ok og hvis han ikke vil bade så dusj han :)

Skrevet

Nei man skal ikke gå fra ungen ett sekund når dem er i badekaret. Enda ett bevis...

 

Han er ett år.. Han elsker og bade.. Vært på babysvømming osv. Der har han og vært under vann. Men nå var det liksom så annerledes, siden han datt og jeg så han inni øynene når han sprella under vann... så tydelig at han var vettskremt. Det er vanligvis typen min som bader med han og har vært på babysvømming med han. For jeg vil egentlig unngå sånne episoder...

 

Vi har og sånn sklimatte, det er et must..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...