Bubba75 Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Under siste fødsel fikk jeg en ordentlig stor rift, og nå var det noen som sa at arrflater blir harde og stive og at man bør bruke olje og massere og tøye arrene for å lette fødselen denne gangen. Uff, gikk på helsekosten for å kjøpe olje, men så var det ei på 19 el noe som sto i butikken og så turte jeg ikke legge ut detaljer om hva jeg skulle bruke oljen til.., så da ble det ingen olje. (Eller rettere sagt, jeg spurte etter en olje uten parfyme, og hun kom med en olje mot strekkmerker. He he, så nå har jeg jo det da...) Noen som vet hva en kan bruke?
Trulte76 Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 første fødsel ble jeg klipt + jeg revnet innover også. Sydde masse sting. vet ikke hvor mange men hun sydde lenge. nr to bare et overflate rift med 2 sting
Bubba75 Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. mai 2008 Og du tok ingen forhåndsregler i det hele tatt med nr 2?
Nanna:-D Skrevet 12. mai 2008 #6 Skrevet 12. mai 2008 Hei... Weleda har no som heter fødselsforbredende olje. Den er til å bruke i underlivet før fødsel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå