Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Eller er det for mye pes? Bare lurer på om de fleste gjør det. Det er jo stappfullt på t-bane og sånn..
Mojo med trollungen Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Jeg skal hvertfall ikke til sentrum 17 mai med min 5 uker gamle tulle. Tror ikke jrg vil finne en ledig cafe eller sitteplass, samt transport som trikk, bane og tog, buss det kommer til å være så fullt så jeg blir her hjemme og drar på en lokal skole når det er underholdning der Bor på Holmlia foresten
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 Nei gjør ikke det, syntes det blir for mye mennesker jeg da. I år skulle egentlig jeg og snuppa hjem dit jeg bodde før og feire med søsteren min. (mannen jobber.) Men har funnet ut at jeg ikke orker. Så vi koser oss sammen med mannen min her hjemme og tar en tur ut i omerådet muligens, så drar han på jobb og da får jeg og jentungen nyte resten av dagen alene. Neste år får vi prøve å komme oss slik at vi feirer litt for da begynner ho å forstå ting.
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 Absolutt ikke :-) Oslo-tog kan ses på tv. Men en tur på Grünerløkka kan det kanskje bli.
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #6 Skrevet 12. mai 2008 Nei, har bodd i Oslo i 4 år og har ikke vært nedi sentrum. Gidder ikke masse folk og kjas og mas.. Blir heller her i området vi bor i =)
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #7 Skrevet 12. mai 2008 nei! har vært i oslogryta 2 ganger fordi eldstemann måtte gå i tog i byen. greit nok men syns det er mye koseligere i vår egen "grend" på ekeberg.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #8 Skrevet 12. mai 2008 Jepp! Men vi går til sentrum. Ikke noe problem, men kaos med vogn i Karl Johans gate
betty74 Skrevet 12. mai 2008 #9 Skrevet 12. mai 2008 Nei, drar ikke til byen med to unger og vogn! Vi holder oss på skolen her vi bor. Der er det aktiviteter for barna. Har barna det bra, har jeg det bra! Tror det blir for mye mas å dra til byen...
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #10 Skrevet 12. mai 2008 jepp,må en tur ned til sentrum, er så koselig med masse folk på 17 mai:) er bare å planlegge litt, ikke oppholde seg i de mest populære områdene og være litt taktisk med valg av buss- og t-banestasjon, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå