JPG2011 Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Hva kan man gjøre med det? Fått ett på armen i natt. Rød og kjempehoven i ett stort område rundt. Gjør vondt i hele armen.
roxanne Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Det er ca. 100 forskjellige myggarter i Norge. Og noen av de kan fremkalle slike reaksjoner. Når jeg er ved myrområder pleier jeg å bli sånn som du beskriver. Da bruker jeg allergimedisin (Aerius/Zyrtec/Cetirizin etc.).
Northernlights Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 Det gjør jeg også, men er du sikker på at du ikke er bitt av en edderkopp? Tegn rundt der det røde stopper, og hvis det "vokser",synes jeg du skal sjekke hos legevakta. Da kan det være cellulitis, og det er ikke bra.
03+04+juli 10 Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 Mine også vokser veldig,slik at armer/ben omtrent blir dobbelt så stort som vanlig.Jeg tar allergimedisin hm( tar en del mer enn anbefalt dose ja ) ellers hjelper det ingenting. Smører også eddik på jevnt å trutt.... Helt pyton ha det slikt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå