ltn :) Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 ja må nu si at j begynner nå i mai på jobb igjen.. har ei jenta på 10mnd så dette kom litt fort.... men men ja det som er saken er at sjefen min ga meg egentilg fykken rett etter jeg hadde født ho. men måtte trekke hele oppsigelsen pag ugyldige grunnlag, jeg vet hvorfor hun gjorde som hun gjorde å det var for jeg ble gravid. og en slektning av ho trengte jobb. så nå når jeg er blitt gravid igjen gruer jeg meg enn del til å si det. emn det sies at man ikke behøver si det før 3mnd før man skal ha perm. SÅ VA SYNS DERE JEG SKAL GJØRE ?????
Gjest yrild Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 vent sa lenge som mulig :-) nå kan hun jo ikke si deg opp sa lenge du er gravid, sa kanskje ikke vent for lenge ;-) KLem
Med spire nummer fire<3 Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 Min største gutt var 9 mnd da jeg var gravid igjen. Nå er de to guttene 3,5 og 5 år, å kompiser og verdens beste kranglebrødre. Men de har hverandre og koser seg. Angrer ikke ett sekund:) Er nå ny spire på vei, og det blir spennende. Masse lykke til....
ltn :) Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. mai 2008 takk skal dere ha fikk litt meir godfølelse på at vi er gravide igjen det er litt kjekk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå