Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 begynner og bli så lei hele jævla svigerfar,han er en stor idiot som alltid skal kåle med bilen vår,men er eg som bruker den og ikke min mann.. han demonterer bilen,snoker i hanskerommet, og tråkker skikkelig over meg og dette er hver j.... gang vi er der oppe... og i dag klarte han og lire ut av seg at jeg var fet,men stolen holdt meg alikvel.. bare sett deg du,stolen tåler det sa han til meg (var en sånn plastikk stol) oghan har aldri sagt noe sånn før,han har bare antydet at jeg ikke vet noen tingen tidligere,men nå syntes jeg han gikk over en grense spess når mannen min stod og smila til meg da faren hans sa det. jeg er høygravid og har lag på meg 20kg og trenger virkelig ikke høre sånn. så den grillmaten lot jeg vær,følte ikke for og spise når jeg akkurat har fått en sånn komentar...
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 akkurat som å høre meg jo, bare at med svigermor. åå huff og jeg hater hu.. typen så ikke dette i begynnelsen han heller men han har nok skjønte det nå, får jeg sa at det begynte og gå får langt. Har nesten ikke noe kontakt med hun.. Svigerforleder er noe dritt.. Er sikkelig missuneli på dem som har greie svigerforeldre..
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 uff godt og høre det ikke bare er meg da;) blir bare så ille fruss da han begynner og rote i hanskerommet på bilen som er "min" der jeg har private brev pluss andre private saker som han ikke har noe med,kjenner jeg begynner og koke i hue hehe... nå skal det f... meg bli lenge til vi skal ditt igjen... han kan ikk være så dun og tro at jeg ikke ville sette meg forde jeg ikke trodde stolen ville holde meg.. åhhhh har han hørt om at det faktist er deilig og stå når man er stiv og støl osv....
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 Altså, om du er gravid synes jeg ikke du trenger å ta deg nær av en sånn vektkommentar. Man blir stor når man er gravid...
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #5 Skrevet 12. mai 2008 Det med stolen, tror jeg han mente som en spøk, og ikke for å være slem. Synes den overskrifta di va slemt.
-Hengebuksvinet- Skrevet 12. mai 2008 #6 Skrevet 12. mai 2008 Synes også at du overdriver grovt, og hadde nok ikke tatt meg nær av den kommentaren. Han sa jo ikke at du var feit.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #7 Skrevet 12. mai 2008 jeg hater hele min svigerfamilie jeg! Særlig svigersøs. Sitter der og gidder ikke og jobbe, får penger av foreldra. har to unger hu ikke gidder og ta vare på. Skal liksom være såååå kul og ung og deilig. hun "går" hjemme og ikke gjør en dritt. Så har a den ene ungen sin på SFO, og unga har nesten 7-17dag, når hun bare er hjemme. syke greier ass. Stakkars barn. Dags dato har jeg ikke snakket med henne på 8 mnd. Må innrømme at det er deilig... hater hu. Er så sykt ego. Driter i barna... ser jo det, da 1 klassingen hennes bruker bleie ennå på natta. Hun skryter sånn at hun ikke vil gi barna straff/kjeft. så hun er "venninne" med barna og ikke en mor. Herregud. Hun skulle ikke hatt barn... Jeg VET foreldrene hennes mener det samme, og de andre i fam. Men ingen tør og si fra til hu, bare jeg. Så lagde hu et helevete for meg. FACK DEG SVIGERSØS! Dra av øyevippa dine, løshåret ditt, dra ned toppen, la barna dine få slippe og se de ekle bhbildene av deg du sender til mannfolk over nettet. Slutt og klag på eksmannen din! Ikke rart han ikke tåler trynet ditt. Og den andre søstern da, hun bedde meg og sambo om å IKKE FÅ BARN ENDA. kjære vene vi har vært sammen i 4 år. Så hun mener hu skal få barn før oss. jeg er 21 og sambo 27. Søstern hans er snart 33 og ingen barn,,,herregud for en familie som sier og gjør så mye rart...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå