Solbriller Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Hei. Noen som har vært på svangerskapskurs i Stavanger og vil anbefale noe??
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Sist var jeg på mama stork og det var et kjempefint,men svangerskapskursene blir fort fulle rundt omkring,så du bør være tildig ute å bestile plass
prinsesse08 Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 Jordmor anbefalte meg et sv.skapskurs som heter "mamma snart" ved jordmor Lillian Manger Rørosgaard. Det skulle være en dag me teori og en dag me omvisning på sykehuset + film. Koster 980kr pr.par. Påmelding: 45208001 Eller så er det "Den norske jordmor foreningen" Arrangerer lørdagskurs 09:00-15:00 Påmelding man-fre 17-20 tlf. 97140717 Kr.600,- pr.par Enkel lunsj inkl. Eller så har mamastork også sv.skapskurs. www.mamastork.no Jordmor sa at hvis jeg ikke skulle på sv.skap kurs kunne vi snakke om fødselen neste gang og omvisning på sykehuset får du når du skriver deg inn. Så jeg avbestilte sv.skaps kurset. Føler at jeg ikke trenger det, har sett alle episodene av "jordmødrene" på nrk og den svenske sesongen på svt. Så nok fødselsfilmer har jeg hvertfall sett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå