missmoi Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Jeg har hatt el den her helga, og jeg å kjæresten min har hatt sex, i dag fikk jeg litt småblødning. Har hørt at man kan få litt blødning vist egget blir befruktet, er dette sant? eller er det noen som vet? Håper noen kan gi meg svar. Hilsen ei som ønsker sin første spire =)
akicha Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Noen har en liten blødning/tegning i forbindelse med EL- dette skal være et tegn på at man er veldig fruktbar akkurat da. Høres ut som dere har timet det bra ;-) Jeg har ikke hørt at det skal ha noe med at egget blir befruktet. Det skjer jo gjerne en stund etter selve samleiet. Svømmerne trenger litt tid på seg for å svømme opp i egglederen hvor egget befinner seg.
missmoi Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2008 åh sir du det hehe ja da har vi kanskje fått det til...hadde 1 menstrasjonsdag dag for 17-18 dager siden. får håpe svømmerne finner egget da =) tusen takk for svar akicha
Arytai Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 Noen har en blødning når egget fester seg, er blitt befruktet, det kalles festeblødning. Jeg vet ikke om det er det du har hatt da men det finner du nok ut etter hvert:)
missmoi Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. mai 2008 okei...ja for jeg har hatt mensen for 2 uker siden å da var det rart at jeg kun fikk en liten blødning i dag og så ikke noe mer... Får krysse fingrene =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå