Gå til innhold

Lettere irritert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi og svigermor har fast avtale om at hun henter størstesnupp i bhg på mandager og har henne til tirsdag.

På lørdag kom hun helt uanmeldt å henta henne hjem for et par timer, og samtidig snakka vi om at hun skulle hente henne i dag.

Sier til gubben før han drar på golfbanen i 15.30 tida, at han må ringe å høre når svigermor kommer...

Nei, det kunne jeg gjøre, for det var så lenge siden han hadde snakka med henne.

Så drar han.

Jeg gidder ikke å ringe til svigermor å høre når hun kommer, for jeg synes hun fint kan komme å hente uten å si fra og...

men nå er klokka så mye at jeg vet med sikkerhet at hun ikke henter størsta.

Synes det er dårlig gjort jeg... Jentungen gleder seg til hver mandag når hun blir hentet av Mor(farmor).

Det som irriterer meg er at gubben ikke vil ringe til sin egen mor fordi det er så lenge siden sist de snakka, og at svigermor ikke gidder å gå de 50 metrene fra sitt hus og hit for å hente jentungen til det som har vært fast avtale siden før påske. Og denne ordninga var hennes ide.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje hun har blitt syk?

Seriøst,HI. Ring henne selv,da. Spør om alt er ok.

Oser av egoisme her.

Skrevet

Syk eller død.Skjer jo sånt noen ganger?

Skrevet

Vet at de er friske der i gården, og at alt er ok.

Jeg orker ikke ringe, fordi det ALLTID er jeg som må ordne opp i ting.

HI

Skrevet

siden det er fridag og de aller fleste har fri fra jobb og barnehage. Men om farmor sa klart fra om at hun kom og hentet i dag på lørdagen, så er jo selvsagt et klart avtalebrudd.

Synes imidlertid du hauser litt opp denne situasjonen. Siden farmor er veldig engasjert (vi har ingen som har barna til ukentlig overnatting) ville jeg nok ha ikke ha laget noe stort oppstyr om dette om hun ellers er pålitelig.

og 1730 er jo ikke sent,vil jeg påstå.

Skrevet

sorry, men du provoserer meg faktisk!!!! ikke klag når du faktisk har fast barnevakt en gang i uka, og det er ikke så vanskelig å ta en telefon og bare høre om hun kommer eller ikke. er faktisk hun som gjør dere en tjeneste ved å ha ungen, ikke du som hjelper henne!!!! Så om du må ordne opp, så gjør det bare. ikke legge så mye i ting!!!! og om jentungen er skuffa fordi hun ikke er henta enda, så la hun ringe og høre da! så slipper både du og mannen din å prate med en svigermor/mor som faktisk stiller opp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Det jeg reagerer på her er at du sier at farmor har barnet hver uke fra mandag til tirsdag,stakkar unge sier nå jeg,hvorfor skal det ikke få lov til å bo hjemme. At det av og til er på overnatting,men hver eneste uke,nei jeg lurer på hvor mye morsinnstinkt det er i deg jeg.

For det andre sier du at det er 50 meter ned til din svigermor,hvorfor kan ikke du ta å ringe å høre om det paser å ha ungen da,siden du på død og liv vil bli kvitt ungen og så ta ungen ned til henne selv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...