Gjest Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Fikk akkurat posetiv el test, har ikke gravidtest, men det har småverket i eggstokkene mine en uke nå, det pleier det ikke og jeg ventet tr igår.Noen som fikk posetiv el test og var gravide?
Lyst på nr3♥ Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 Tror nok du er gravid jeg! )) Gjorde samme selv... hadde kun el test, tok den for gøy og kaboom så var d KNALLstrek der... og jeg tenkte, ja men jeg har jo ikke EL nå som jeg skal ha TR!??!? Tok gravidtest dagen etter og joda, KNALLTEST der også! )))) Kjøp gravidtest imorgen så får du se! Lykke til! ) OG tvi tvi!!
Seemly Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 Her og:) El-testen var sterkere enn graviditetstesten samme dag....
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #5 Skrevet 12. mai 2008 Ja jeg mener å ha hørt det før, at el tester er mer sensible enn gravidtester... Min var ikke knall posetiv, men jeg tok den ikke på morgen urin heller..tok du din på morgen urin? Var strekene like sterke på din test?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå