ltn :) Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 jeg lurer på det for jeg tenkte kansje jeg skulle vente til jeg tar sommerferie da er jeg ca 14 uker på vei er det å vente for lenge?
EnLitenPrins Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Jeg var med legen når jeg var 6+5 Var der jeg fann ut att jeg var gravid..Så skulle jeg få en time om en måneds tid.. Da er jeg ca 10-11 uker på vei..
svanemamma Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 Første kontroll skal vel være mellom uke 10 og 12 tror jeg. Jeg skal til legen når jeg er 6+1. Er svimmel og ganske kvalm så de ville sjekke blodtrykket pga lavt blodtrykk sist svangerskap.
ltn :) Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. mai 2008 takk for svarene tror jeg skal vente som planlagt j da
Promp Skrevet 12. mai 2008 #5 Skrevet 12. mai 2008 Hei, jeg var hos legen tidlig, rundt uke 5. Det var mye fordi jeg hadde lyst til å sende inn søknad til det sykehuset jeg ønsket å føde på. Jeg ville føde på RIksen i Oslo, og da må man være supertidlig ute med å søke for å få plass. Jeg hadde vel ikke klart å vente til uke 14 før jeg dro til legen. Men det er jo opp til hver enkelt, det da! Lykke til!
ltn :) Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. mai 2008 ja nei hær oppe trenger man ikke å være tilig ute for å få plass på sykhuset så trur det går bra... men nå har jeg sitte en stund hær inne så blit mye mer usikker på når jeg skal ringe han... tror kansje j ringer å bestiller time i morgen j nå
Promp Skrevet 12. mai 2008 #7 Skrevet 12. mai 2008 Du kan jo bare ringe og snakke med legen og høre hva han synes? Det er jo greit å komme inn i systemet med legesjekk, urinprøver, blodprøver, blodtrykk og videre oppfølging... Lykke til!
ltn :) Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. mai 2008 ja å da føler j at dette er sant "vi venter en til"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå