Vannmann35 Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Jeg er så i tvil om jeg skal satse på sølvsandaler eller sølvpumps... Føler kanskje sølvsandaler passer best, men da bør jeg kanskje ikke bruker strømper/ stay ups i de - det ser jo litt snodig ut synes jeg... Hva gjør dere?
mammamus Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Hei! Har akkurat samme "problemet". Det er jo finest uten strømper i sandaler....men mange her sier jo at det ikke vises under kjolen likevel...men jeg VET det jo:) Kan kanskje være litt ubehagelig å gå i sko uten strømper også....Jammen ikke godt å vite hva en skal gjøre! Har du funnet sølv sandaler? Synes det er vanskelig også jeg. Tror jeg må ta meg en tur til en annen by å sjekke utvalget. Lykke til:)
Vannmann35 Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2008 Er kjempevanskelig å finne sko ja! Har sett meg ut et par fine sølvsandaler fra Gabor - de virker veldig behagelige å gå i. Ellers har Bianco et par jeg har tittet litt på:-) Har også funnet flotte sølvfargede pumps på både Økonomisko, Dna og Bianco....
mammamus Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 Fant noen på bianco, men de var grise vonde å gå i! Sånne "sitte på en stol å være pen" sko....og det passer jo litt dårlig på en sånn dag. Skal kunne gå an å bevege seg. Funnet noen på nettet, men synes det er en fordel å kunne prøve dem først.
Vannmann35 Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. mai 2008 Er også litt redd for de Bianco-skoene. Har hatt flere sko derfra og ingen av dem har vært gode å gå i... De fra Økonomisko virket faktisk langt mer behagelige... Vet Grensen Skotøimagasin i Oslo også har masse flotte sølvsko, men da må man litt opp i pris. Litt usikker på hvor mye penger jeg ønsker å legge i skoene... Bør i alle fall kunne bruke dem senere :-)
mammamus Skrevet 12. mai 2008 #6 Skrevet 12. mai 2008 Enig i at det kan være greit å kunne bruke de igjen. Derfor jeg tenker på sølvfarget. Hvite sko bruker man jo bare til bryllup (nesten). Uff,mange valg å ta:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå