Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 har en jente på 4 1/2 mnd som legger seg ca 19.00 på kveldene, får pupp 24.00, 03.00 og 06.00 og står opp mellom hal 7 og 8. Men på dagtid sover hun max 30 min pr dupp, er våken 1 1/2 til 2 timer mellom. Blir som regel 4 dupper på en dag. så tilsammen ca 2 timer søvn på dagtid.....! er dette nok? dette er førstemann, så jeg har ikke så mye og sammenligne med. Har venner med barn, og de snakker ofte om at barnet sover på timesvis i gangen. blir litt bekymret for at hun ikke sover nok. takk for svar:-)
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 samme gjør jenta mi og, gjort det fra hun var ca 3 mnd gammel. (litt over 6mnd nå) men de tar vel den søvnen de trenger tror jeg, så da er det nok akkurat passe for dem vet om mange som har lange dupper midt på dagen, og andre igjen som er våkne nesten hele dagen, bare 2 halvtimes dupper, så det meste er lissom "normalt"
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 de gjør sikkert det!men noe skal man jo bekymre seg for....;-p greit å høre at det er flere som sover på samme måten!:-) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå