Gå til innhold

En slags skorpe på brystvortene.. hva er dette??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått en slags gulaktig skorpe på brystvortene enkelte dager... noen som vet hva dette er? har enda ikke merket at det lekker fra brystene.. er det normalt, eller er det noe jeg burde ta opp med legen min?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror det kan være litt råmelk som har kommet ut uten at du har merket det, for når råmelken tørker blir det som du forklarer her en gulaktig skorpe når det tørker på brystvortene... prøv å klemme ut litt og la det tørke det som kommer ut så er jeg ganske sikker på at det vil se sånn ut...

Skrevet

Jeg lekker råmelk, og når denne stivner, blir den liggende utpå brystvorten som et slags gult belegg eller skorpe som du sier. Du vil nok snart merke det på klær/undertøy skal du se

Skrevet

er nok råmelken ja. har det sae selv. Jeg ser det veldig tydelig inni på sorte BH`r. Har også merket at jeg "leker" mer om natten, og det har av og til kommet flekker på lakenet i det området som brystene er liksom...hehe. Jordmoren min sier det er noen kvinner som får melk såpass tidlig som meg (førstegangs og 32 uker på vei). Hun anbefaler ikke å stimulere de.

Skrevet

ok, har hatt det i flere uker jeg nå, er førstegangs jeg også... men da er det sikkert det da:)

Takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...