Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man ikke har melk lenger fordi ammingen ikke gikk og jeg har sluttet å pumpe meg, er den da borte for alltid? Sikkert ett dumt spørsmål men.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor lenge siden du sluttet å amme/pumpe?

tror det er sånn at du kan få melka tilbake igjen.. helsesøster sa til meg at det vil være melk i brystene i flere måneder.. ser jo at det lekker litt ennå.. slutta å pumpe for 4uker siden ca.

Skrevet

Er vel 3-4 uker siden jeg sluttet å pumpe meg. Så kanskje hvis jeg prøvde å pumpe meg ville det være melk der.

Skrevet

det tror jeg.. har du problemer me mme?

Skrevet

Neida, fungerer fint med mme, men synes det er så trist at vi ikke fikk til ammingen, han ville ikke suge ordentlig, også fikk jeg ikke pumpet meg ofte nok til å holde produksjonen oppe. Hadde slått meg til ro med at han kun får mme, men lurer på om jeg ikke prøvde hardt nok, men er nok uansett for sent til å få han til å suge riktig nå når han er 11 uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...