Gå til innhold

Lat-følelse!!! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er d flere der ute som går rundt og føler seg forferdelig LAT???

Jeg har ikke vært borti makan jeg!!! Er ca 9 uker og har verdens mest lateste følelse (for å si d sånn!!) Orker jo ingenting!!! Istede for å fungere litt hjem som å rydde etc så foretrekker jeg å ligge henslengt på sofa'n! Og gjerne duppe av litt hvis d er muligheter for d!!?!?

Må virkelig ta meg sammen for å gjøre noe innimellom, har jo verdens dårligste samvittighet overfor husarbeidet!!!

Har også en gutt på snart 15 mnd som jeg merker at jeg har mye mindre tålmod med nå enn før, og er faren hjemme så blir d som regel han som triller en tur, tar han med ut å leker etc... for jeg ORKER IKKE...!!! Dette stikker dypt inn i meg alts!!!! Syns ikke dette er noe morsomt!! Var ikke sånn i hele tatt når jeg gikk med min første....

HUFF... jeg får vel bare trøste meg med at det går som regel over rundt 3 mnd!!! OG gjett om jeg gleder meg til å få tilbake litt energi!! Kunne trenge et lass nå!! ;))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg igjenn der ja, er 7+4 og i dag har jeg bare dassa på sofaen eller lagt uti senga. Orker ikke å gjøre noen ting!! Gruer meg til og dra på skolen til uka og alt er bare bæsj!! Har ikke overskudd til noe...

Heldigivis har ikke jeg flere unger, men har ikke gutten din BH-plass da? Sende ungen noen timer i barnehagen...? :) Hjelper sikkert på det :)

Skrevet

Kjenner meg så igjen! Jeg orker absolutt ingenting. Føler at jeg har vært på en heidundranes fest og at dette er verdens verste dagen derpå. Og sånn er det hver eneste dag. I helgen har jeg sovet 10 timer hver natt pluss ganske mange timer på sofaen på dagtid. Huset flyter over, men jeg har null energi. Vet ikke hvordan jeg skal komme meg på jobb i morgen. :(

Føler med deg!

Skrevet

Joda, gutten min har heldigvis BH-plass 4 dager i uken med fri onsdager :))) Men likevel har jeg dårlig samvittighet for all husarbeidet jeg ikke får gjort selv om jeg faktisk har fridager hjemme ennå!!

Men vi får vel som sagt bare være tålmodige å vente til vi har kommet over kneika!! ;))))

hehe...

Lykke til dere!! ;))

Skrevet

jeg er 8+6 å jeg er like lat!! hehe, orker ikke en eneste ting, vil helst bare ligge på sofaen eller i senga og sløve,hehe, ille er det...

nå har jeg nettopp laga meg gele for noen timer siden som jeg vil ha ferdig NÅ!!! Sugler etter å ede den..

lat, latere, latest :)

håper jeg får litt mere energi etterhvert, lite lyst til å på jobb i morgen...

Skrevet

Helt forferdlig, har sovet ca 10 timer hver natt, men må ha en eller to timer i løpet av dagen også. Har ikke før spist frokost før jeg føler for å legge meg. Heldigvis fant jeg "bevis" for dette på lommelegn.no på uke 9, som jeg bare kunne vise samboeren og så forstod han :-) Gruer meg til jobben, og det gjør jeg aldri ellers! ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...