*bombobadilla*m*BABY<3+spire Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Lurer så veldig på om de tilbyr akupunktur som smertelindring på føden på Ullevål? (Ikke ABC, fikk dessverre ikke plass der...). Lurer også på om noen av jordmødrene der kan "det finske grepet" som hindrer revning..? Anyone?
endagimai HØYGRAVID Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Hei . Jeg var på fødselsforberedende kurs på Ullevål og da fikk jeg vite at de både kunne akupunktur og at de hadde fått redusert antall revninger betydelig. Det var noe de hadde satset på. Tror de er kjempeflinke på føden på Ullevål. Alle jordmødre jeg har vært i kontakt med har vært veldig imøtekommende og hyggelige. Ser frem til å føde der=)
*bombobadilla*m*BABY<3+spire Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2008 Tusen takk for svar :-) Fikk ikke plass på verken foreberedende kurs eller omvisning, så da er det greit å kunne spørre her... Gleder meg også til å føde på Ullevål :-) Lykke til!! Du skal vel til pers før meg ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå