Gå til innhold

Noen som driver å pusser opp nå i slutten??


Gjest

Anbefalte innlegg

Vi har vell holdt på nå i noen mnd,fått nytt kjøkken,bad å nå er det bare barnerommet som gjenstår!!Fytti rakkern nå er jeg bra lei,men veldig godt å få det gjort før den lille kommer også.Tror ikke det hadde vært så morro å pusse opp med en liten baby i tillegg...Da skal man bare kose seg å ta det med ro tenker jeg :):)

 

Noen flere i samme situasjon??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jupp.. Vi har pusset opp kjeller og gjesterom og holder nå på med barnerom..... Er egentlig driiiiiiiitlei, men det må jo gjøres.. Vi tenker også at det er greit å få det gjort FØR babyen kommer, får sikkert nok å gjøre da.. Selv om babyen ikke skal sove der før om en del måneder så skal vi ha stellebord der pga badet er så lite.. Derfor skal det bli deilig å få det ferdig.. Men jeg er blitt veldig plaget med maserier og nedpress, så jeg har laget en "alternativ plan" om det skulle skjære seg og småtten kommer før tiden........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i grunn deilig å få det gjort nå FØR den lille kommer ja!!Det er noe å bo i konstant rot å ikke føle at en får det skikkelig reint.Er vell det jeg sliter med,vasker etter gubben hele tiden.Føler det er min oppgave :) Hehe....

Det er jo kjempe greit å få barne rommet klart,da tenker jeg på oppbevaring å sånn!Klær å slike ting.Få ting samla på en plass.Akkurat nå føler jeg at tingene er spredd for alle vinder her.Blir litt nervøs,er jo ikke lenge til termin her 1.juni!!!skal bli godt å kunne senke skuldrene å bare nyte den siste tiden,å ikke minst få en mann som er uthvilt..Jobb om dagen å oppussing til sent på kveldene.Tar på det!!!Men såå stolt av på gangs mote :):)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi har pusset opp hele huset det siste året, og har vel fortsatt ca 1/3 igjen. Nå skal vi imidlertid bygge garasje først, men så bærer det løs innvendig igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojoj..Ja,da har dere fått det på stell tenker jeg.Er det hus dere driver å renoverer eller??Spennede:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi kjøpte et stort 70-talls hus i fjor, og det meste måtte gjøres her.

Mye er ikke på stell ennå, men det blir det vel etter hvert.

Planen var nemlig egentlig at dette lille nurket først skulle komme om et års tid.... ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, her har vi pusset opp siden påske. Og til helgen flytter vi!! Endelig!! Flyttebilen er bestilt, og de siste finish'ene gjør vi i løpet av uka. GLEDER MEG!!!!!! Og da må jeg jo snart få satt frem vogga, vasket klær til lillen osv... Har jo ikke gjort en pøck av sånt!..hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åjada her er det også oppussing hele tiden, akkurat ferdig med barnerommet, gudsjelov. driver med soveromsgangen nå og i morgen kommer de fra bademiljø for å starte med badet. sier de skal være ferdig 10 juni og jeg har termin 2 juni... Ellers har vi igjen trapper og trappeganger og ett lite bad som vi skal bygge om til kun ett toalett slik at inngangen blir større, men alt etter badet som starter i morgen tar vi senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

endelig ferdig med oppussing, så nå er d bare å flytte inn! Har tatt full shinings på huset så det har tatt sin tid.

men endelig... Nå er det bare å vente på sofaen, kjøkken bord og sjenk. Bære inn alt av andre møbler så er det vel ganske klart til lillemann kommer i slutten av juni :)

Selv om innflytting er stress det også, men jeg slipper jo å bære ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...