pantegi Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Mandag 5mai kl 0758 kom Edvard :-) Han er verdens skjønneste lille prins. Han veide 2755g, 48 cm lang og helt perfekt. Så laaaaaaaaang nese til jordmora som ba meg holde meg unna sjokolade så jeg ikke skulle få så stort barn!!!!! hehe :-) Skal ikke legge ut om fødselene men MÅ bare formidle denne erfaringen videre: Jeg fikk akupunktur for å slappe av litt innimellom. Det anbefaler jeg på det sterkeste videre! Har aldri slappet så godt av i hele mitt liv, jeg. Sovnet mellom riene og da var det 3 min imellom, bare. Så det må dere prøve folkens. Det funket helt optimalt for meg ihvertfall. Lykke til alle sammen :-)
*bombobadilla*m*BABY<3+spire Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Gratulerer med fin fødsel og en perfekt liten prins!! Gleder meg til det blir min tur!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå