Gå til innhold

Rema er vel ikke åpen idag? Eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner meg ikke på dette emd 2. pinsedag.....er noen butikker åpne? Ser noen sier plantasjen er åpen. Men jeg trenger å dra på rema, fordi det snart er tomt for bleier........

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Bunnpris i oslo er vel åpne, bortsett fra det er de fleste matbutikker stengt. Plantasjen har "alltid" åpent...

Bensinstasjoner pleier og selge sånne "nødpakker" med bleier, om du går tom. Som regel i ukurante størrelser, men dog

Skrevet

Tusen takk for svar :)

Skrevet

er samme problemet her men husverten har vært 2 steder for meg for å kikke etter bleier og de har ikke hennes størrelse.. og bruke storesøster sine bleier blir ikke aktuelt, er like store som babyen selv jo :o er KRISE her :| ikke har jeg bil og heller ingen som kan kjøre andre steder for meg . husverten er avgårde og jeg kjenner ingen andre her..

Skrevet

Bor dere langt unna storkiosker eller bensinstasjoner?

Ellers kan dere jo ta ungene i vognen og spasere en tur og kjøpe bleier.

Eller kanskje dere kjenner noen andre med små barn dere kan låne av.

En nabo med unge kanskje?

Håndkle kan jo brukes i nøden.

Skrevet

Hadde svigers på besøk da lillebror var nyfødt. Han brukte sånne pampers newborn bleier, 2-4 kg.

Svigers var greie og hadde stått opp tidlig med storesøster på 14 mnd og skiftet bleie på henne. Holdt på å le meg ihjel da jeg skulle skifte neste gang og så at de hadde klart å trø henne inn i en pampers newborn...så alt går an!!!

Skrevet

ingen butikker her åpne.. annet enn hagesentere og storkiosker.

er jo helligdag.

bensinstasjoner og storkiosker selger bleier de også da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...