pusi og lille pusi:) Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 glede mæ så sinnsykt t å få den ut! vil ha den liggans i arman mine, ligge å kose me den.. finne ut ka slags kjønn d e, kossn den ser ut... alt muli... men må vente i ca 2 mnd til.. virke så lenge til! men tia går sakte men sikkert framover:)
Nætte;mortil2 Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Heheh! Ja du, det va no litt tidlig!! =) Men skjønne dæ godt... Bli bare mer å mer grønn a misunnelse her på dem som e kommet så langt at dem enten kan føde hver dag eller har fått møte miraklet sitt!!
pusi og lille pusi:) Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2008 ja e så masse sånn no åveralt, blir litt små misunneli på dem som går å vente på at d kan skje katti som å helst å spesielt på dem som har fått den ut:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå