Gå til innhold

Formiddagstreff tirsdag 27. mai - noen som kan?


Gjest mamma'n t go'gutten+guttimagen

Anbefalte innlegg

Gjest mamma'n t go'gutten+guttimagen

Litt tidlig ute, men siden ingen treff var satt opp prøver jeg meg;) Veit noen av dere har termin rundt da og, men håper noen har fri og kan komme da:) Håper på fint vær så vi kan sitte ute, ellers trekker vi oss inn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir med jeg :) Skal til UL på sykehuset den dagen (husker ikke akkurat når det er), men jeg kommer nok :)

 

Klokkeslett og hvor i tilfelle? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det evt med baby tror jeg! Har termin 29. mai men har bare en og en halv uke igjen til evt igangsetting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mamma'n t go'gutten+guttimagen

Jonas B kl.12. Fint du kan:-) Og lykke til på UL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med.. Skal være hos jordmor kl 11:15. Tror jeg klarer å være på Jonas B til kl 12. Eller så kommer jeg så fort som mulig Tar med meg lille prinsessa mi på 3 år også. Håper det går geit. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 28. mai, men håper snuppa kommer før det! Men hvis ellers alting er bra kommer jeg gjerne ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!! lett lenge etter noe sånt i Drammen. Fant ikke noe så var med noen jenter i bærum på lignende treff i forrie uke! Det var veldig hyggelig! Men siden dette treffet er i Drammen vil jeg veldig gjerne være med!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal til jm kl 12, men kan se hvor seint det blir etterpå, om jeg kommer ned på Jonas en liten tur til dere:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom jeg kan så kommer jeg. (vet jo ikke når dette krapylet melder sin ankomst, men forhåpentlig i god tid før det:p hehe)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Dersom jeg har fri den tirsdagen vil jeg veldig gjerne komme.Har ikke fått tid til å være med på treff før. Spennede. Er det noen av dere som kommer som har termin i august?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er med :D

elsker og sitte på jonas altså.. tror det er treffene på jonas sin skyld at vekta mi er som den er.. hehe :P

 

får håpe på bra vær da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er med så sant jeg ikke må på jobb da :)

jeg har forrestn termin i august ja, hvem d enn var som spurte om det ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei. har aldri vært med før pga har ikke passet slik. nå er jeg sykemeldt så har lyst å prøve å komme... bruker det være mange??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder oss på for første gang her vi, Poteten og jeg :-) blir det reservert bord liksom eller hvordan pleier dere å gjøre det? Tenkte om man er tidlig ute eller noe. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal eg virkelig prøve å få vært med. Har kolidert med andre ting hver gang. Har termin 9 september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter. Satser på ikke å komme på tirsdag. Var på sykehuset idag for vurdering av igangsetting, hadde 2 cm åpning og fikk plutseli rier! Er hjemme nå, men skal tilbake uansett imorgen - men håper noe skjer i natt da ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei Mejse !

Åååååååååå da kan det jo hende at du har blitt mamma alt da :-) når jeg nå sitter å skriver til deg. Har tenkt så mye på deg og kul på magen om dere har fått. Jeg må få høre hvordan det går med dere og hva dere får for noe. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mamma'n t go'gutten+guttimagen

Jeg ringer i morgen og reserverer bord. Blir det fint vær sitter vi ute (hvis det er mulig å reservere for så mange ute da..ser ut til å bli en del denne gangen;)). Ber de skrive BIM-treff på reservasjonen jeg, så veit alle hvor det er..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på å bli med jeg også!

Har ikke vært med før.. :)

Litt sjenert av natur, men skal forsøke å manne meg opp..

 

Har termin 20 oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med da!! det er flere som ikke har vært med før, jeg bla. syns det er skummelt jeg å så det er vi flere om!!! Bare å kaste seg ut i det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har veldig lyst!!

Kom på at jeg har jordmor time imorgen.. Husker ikke helt når! Men skal sjekke opp det til etterpå.

 

Hvor lenge pleier det å vare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...