Gå til innhold

Hva skjedde med oppdragelsen lizzm!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fuglene vite. Jeg blir dog mest bekymret over operasjonsleder Ølstad ved oslopolitiet og hans utsagn om "noen guttunger" og "noen som har følt seg forulempet." Høres ut som han tar dette virkelig på alvor, lizzom atte.

Skrevet

håper at de faktisk får en ettervirkening av det hvis de bare slipper unna med en skjennepreken, hvor lang tid tar det da før de går et steg videre........

Greit de er under kriminelle lavalder men slike ting bør jaggu få reaksjoner som svir alikevel.

Gjest marie-s
Skrevet

Ja jeg synes at her burde barnevernet vært på banen, dersom ikke foreldrene klarer å hanskes med de så får vel heller barnevernet ta over.

Skrevet

Forstår ikke hvorfor Dagbladet mente det var nødvendig å nevne at det var en somalisk guttegjeng som sto bak.

Hvorfor ikke bare skrive guttegjeng?

Gjest marie-s
Skrevet

Men jeg ville ment det samme uansett hvor de kom fra.

Skrevet

Hvor de er fra betyr ingenting, men de hadde uansett skrevet en svensk guttegjeng,hadde de vært svenkse. Henger meg ikke opp i sånne detaljer, men håper det blir tatt kraftig tak i.

Sånne ting vet jo unger på den alderen er galt!

Skrevet

Det blir sendt bekymringsmelding til BV.

Skrevet

Ja, altså de er jo forholdsvis små da. Men jeg tror ihvertfall det er viktig at det settes inn noe form for tiltak nå. For om deres syn på andre mennesker (les:kvinner) bare får utvikle seg. Så kan det gå riktig ille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...