Gå til innhold

Termin 14 januar


Lisette81

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har også termin 14.januar:) Så da er vi vel kommet akkurat like langt :D

Jeg er mye trett og har sånne murringer/stikkinger i magen..

Har også veldig hovne og vonde bryster, og kvalm og uvel om kveldene..

Men strålende fornøyd=) Skal på min første kontrolltime til legen 21.mai..

Hvordan føler du deg? Har du vært til legen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 17.januar.

Er veldig kvalm på morgenen og kvelden og bare kvalm resten av dagen. Ellers blir jeg fort trøtt, sliten og svimmel.

Skal til legen 23.mai.

Dette er mitt tredje svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har termin 18 januar eg. Det me uke e veldig merkelig ser eg. Her på barnimagen så står det at eg e i uke 5, mens en aen plass står det at eg e i uke 4. Usikkert. Ka ska en egentlig tro?

 

Eg kjenne at eg e småkvalm i løpet av heile dagen. Ganske oppblåst i magen, masse luft.

 

Det e ei spennande tid, å eg vil bare komma meg fort t uge 12. Forbi det punktet. Eg ser at dåkk går tidlig t legen. Når e det egentlig tiå for dette? rundt 8 eller någe?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Æ har termin 13 januar. Er trøtt og til tider kvalm. Har også vært litt svimmel den siste uka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har termin 15 januar. Eneste jeg merker er at jeg har utrolig lyst på banan til en vær tid... å jeg liker ikke banan egentlig :P... Så sikkert ganske heldig der...

 

På barn i magen står det at jeg er i min 6 uke, men på Babyverden er jeg i 5+1...står samme termindato da...noen som vet hvorfor??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det står at du er i din 6 uke her, fordi at du har gått 5 hele uker, og er startet på den 6 uke..

På babyverden er de mer nøyaktige.. når det står at du er 5+1, er du da altså akkurat startet på din 6 uke.

Så begge tingene stemmer:)

Ble det litt klarere nå?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei etter min bergning pr idag har jeg termin 14 januar ;)

Men den blir nok flyttet etterhvert.....

Har ømme pupper veldig ømme pupper, det har jeg ikke hatt med noen av di andre, små kvalm om kvelden, og får fort vondt i hodet og litt svimmel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 19. januar, om jeg har forstått beregningen. Første forsøk.

Har vært svimmel i noen uker, og ganske kvalm. Og etter et par uker med tett nese har jeg nå fått bihulebetennelse. Er det noen som vet om dette er vanlig så tidlig? Har hørt at man kan få tett nese...

 

Gleder meg veldig, håper bare at dette går bra!

 

Første legetime er mandag, men han sa at jeg ikke trenger å komme ennå. Vil bare få sjekket at alt er ok! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...