Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Legen på hs mente småen min har trøske pga hvit tunge.. Men han hadde nettopp spist, så det kan jo ha vært melken som farget tungen?....Eller...? Helsesøster sa nemlig at hun ikke trodde detvar trøske.. Jeg har ikke såre brystvorter eller er plaget på noen måte.. Hva villle dere gjort? Er det ikke litt dumt å gi ungen "medisin" hvis han ikke trenger det?
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 farris på en q tips i 3 dager, 3 ganger om dagen på tungen skal hjelpe:)
Jewel m/jente får gutt Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 Jenta mi hadde trøske lenge etter fødsel, men så lenge jeg ikke følte noe ubehag, fikk jeg beskjed om at vi ikke trengte gjøre noen ting. Så her har det forsvunnet av seg selv. Hun er nå 3,5 mnd og ikke noe tegn til trøske eller sopp.
minami Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 Bare husk at dersom du bruker faris, så rist ut kullsyren først... Ellers fikk vi ett tips som tok det bedre enn farris: Kok opp litt vann og bland inn bittelitt natron. Dette tok det i løpet av en dag. Har brukt det på begge barna våre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå