Gjest Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Har pusset opp hus siden påske, og hat 27 dager igjen til termin nå...begynner å bli greit å komme seg på plass snart, og på søndag er vi klare!! Flyttebil er ordna, så nå er det bare å hamstre pappesker uka igjennom og begynne å pakke ned!! Og sende melding rundt omkring etter litt bærehjelp - heldigvis er det flere som har sagt seg villige allerede! Åh, dette blir bra! )
Silje *trebarnsmamma* Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 Åååh, det blir vel fantastisk å komme i orden tenker jeg. Vi overtok huset vårt 1 mnd før terminen min også, var litt spent enn periode ja, spesielt pga at en lege ved en ultralydundersøkelse garanterte at babyen kom i god tid før termin. Pøøh, måtte settes igang 12dager på overtid da... men flyttingen og alt som hører til var unnagjort i god tid da:) Masse lykke til
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 Tusen takk ) Er nesten så det hadde passet å gå over termin denne gangen ja, hehe.. Har absolutt ikke noe hast med å føde enda gitt!
mamma&urokråka Skrevet 12. mai 2008 #5 Skrevet 12. mai 2008 Vi har pusset opp siden januar/februar vi, og jeg maser alt jeg kan om at vi skal flytte nå til helgen. sover gjerne på stua til soverommet er ferdig, orker ikke mer nå.. men svigerfar må bar gjøre sånn i steden for sånn, og det tar litt lenger tid og ser helt likt ut, men han vil gjøre det sånn likevel.. (er han som hjelper samboeren min å pusse opp..) grattis til deg som endelig får komme i orden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå