Gå til innhold

Eksamen i morgen, omgangssyke i dag.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva søren gjør jeg nå.

Jeg var ikke akkurat kjempeforberedt i utgangspunktet.

Var bekymret da naboene hadde det tidligere i uken.....

Dette kan jo ikke gå bra:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da, det var ikke bra. I verste fall må du oppsøke en lege i morgen og få en sykemelding. Da får du ta eksamen sammen med andre med gode grunner om noen uker.

God bedring!

Skrevet

Dersom det ikke går. Vet du om man har krav på ny eksamen. Iom at jeg skal slutte på dette programmet og begynne på nytt vil jeg ikke ha en rett til ny eksamen dersom den ikke inngår under dette semester.

Nå er jeg litt småfrustrert her.....

Skrevet

Det såtr på siden at jeg kan søke om ny eksamen, ikke at jeg får ny eksamen... Vet ikke om det er den vanlige skrivemåten deres.

Skrevet

Det var mildt sagt noe skikkelig drit. Klarer du å kreke deg dit, tror du? Det aller beste er å sitte der med en spybøtte mellom knærene og ikke forlate lokalet før du er garantert en utsatt eksamen.

Skrevet

Og selvfølgelig -> **god bedring* !!

Skrevet

Jeg kan ikke skjønne annet enn at en sykemelding gir rett til fritak. Har aldri før vært i den situasjonen som du er i nå, men hadde en gang influensa da eksamen nærmet seg. Var på legevakta dagen før eksamen, men legen mente at han ikke kunne vite at jeg var syk dagen etter. Dermed blåste jeg i hele sykemeldingen og møtte opp - og sto.

Skrevet

Oj, dette hørtes ikke bra ut. Ville trodd at dersom det står at du kan søke om ny eksamen, så må jo legeattest være en god nok begrunnelse.

Ønsker deg god bedring, og evt. lykke til med eksamen i morgen, dersom du stiller opp

Skrevet

Regner med at sykemelding gir fritak, og dermed muligheten til å gå opp til ny eksamen. Når du får ta eksamen er derimot ikke gitt. Det kan være at du ikke får gå opp til ny, utsatt prøve før neste semester er ferdig. Har du en kontaktlærer som du kan ringe??

Ønsker deg god bedring og håper at du føler deg i form til å gå i morgen.

Skrevet

Jeg tror også at en sykemelding kan gi utsettelse.

Men samtidig er jo heldigvis omgangsyke ganske kortvarig...de fleste i allefall....Så jeg krysser fingre for at du er i form igjen i morgen....Pass bare på å få i deg nok drikke,og litt frukt..eple er bra,og noe salt...salte kjeks.

Så du ikke er så slapp.

God bedring og lykke til!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...