Maud Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Håper gårsdagens konfirmasjon var vellykket. Du bor vel et eller annet sted der sola velsignet oss i går. Alt blir lettere når sola skinner og gjestene kan være ute. Håper derfor at alt gikk som smurt :-D
phantomet Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Slenger meg med på denne! Regner faktisk med at dagen var strålende fin! Flotte konfirmanter får selvfølgelig flotte konfirmasjoner... En viss logikk og forutsigbarhet må man jo forvente.
coscos Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 Jeg også ønsker å gratulere med vel overstått konfirmasjon. Det er jo en av livets store høydepunkter, synes det er så flott å se ungdommen festpyntet, og ha muligheten til å være med å hylle dem på terskelen til voksenlivet. Regner med dere hadde en strålende dag, og håper konfirmanten også var fornøyd.
Plutseliten :) Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 Jeg vil og gratulere deg med konfirmant. Dere hadde sikkert en strålende dag i finværet. Håper du snart har tid til å komme innom her inne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå