Studinen88 m/ gutt i magen ♥ Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Jeg skjønner ikke helt dette med syklusen min, jeg. Jeg sluttet på pillen etter jul, og siden det har syklusene mine vært ganske uregelmessige. For å prøve å finne ut litt mer om kroppen min og dens finurlige syklus, så har jeg sjekket etter alle mulige tegn denne syklusen. Jeg har tempa (noe jeg heller ikke skjønner stort av ettersom temperaturene mine varierer fra 37.3 til 35.5 helt ettersom), og jeg har tatt el-tester fra dag12. Disse har vært negative frem til dag 19, da glemte jeg faktisk testene mine og fikk tatt en ny før idag! (Driti ut av meg å ikke huske tester når man ikke er hjemme) Men idag var det jaggu meg 2 rosa streker der gitt! Dette er billigtest og ikke cb som jeg tok i dagene 12-19. Men den var jo positiv idag, så det betyr vel at jeg har el idag? Eller kan det bety at jeg har hatt det igår og dermed så var den svak idag? Må innrømme at den andre streken var svakere enn teststreken, men det var ikke noe kluss; Klart og tydelig to streker! Hva tror dere? Har jeg ikm om ca 14 dager? Har ikke merket noe slim eller lignende heller.. Blir helt gal jeg Nå er jo ikke jeg og samboeren min "prøvere" så det er jo ikke på død og liv SÅ viktig å finne el, men jeg liker å vite når jeg kan vente tanta evt når jeg burde teste. Også kan det jo legges til at stedig flere og flere i vår omgangskrets har mager og spedbarn som vokser, så jeg blir jo ikke mindre verpesyk av sånt
Studinen88 m/ gutt i magen ♥ Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 12. mai 2008 Hmm, ingen som har noen idé?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå