MiLady Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Jeg er sjokkert over at snøen laver ned i mai, ser ikke ut som det skal stoppe heller. Her er det hvit, hvit, hvit. Det har nu snødd før, men aldri lagt hvit som jeg kan huske. Og det ekke så lenge til 17. mai heller. BRRR sier jeg bare.
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Stakkars deg da, hvor bor du? Knallblå himmel og sol her, dog litt kjøligere enn i går.
kua kalva,drektig igjen Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 ja ender vell med at mannen må brøyte gådsplassen før han drar på jobb i morn:(
MiLady Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. mai 2008 Jeg bor i troms, ikke så veldig langt fra fylkesgrensa til nordland. Detta været gjør jo ikke saken bedre med at man e gravid og trøtt som pokker, så det blir vel til at man sett foran pc'en å glaner
Edelweis Skrevet 12. mai 2008 #6 Skrevet 12. mai 2008 uff. det er ikke morro. tørr ikke kle av ongen enda jeg, når jeg vet at andre steder i norge har snø, da må det jo være litt surt i lufta.. æsj, gla det ikke er snø her ass..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå