Gå til innhold

Isabelle eller Linnea??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Vi venter jente i månedskiftet juni/juli - og er nå veldig i tvil på navnet. Vi står mellom to navn som vi syns er kjempefine begge to.

Hadde vært fint om noen av dere hadde noen synspunkt på de to navnene Isabelle og Linnea...:-) Hva er finest mon tro...

Lykke til alle sammen, det er en spennende tid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes Linnea er finest! Vet ikke helt hvorfor, men...

Skrevet

Jeg likte Isabelle best.

Skrevet

hvordan uttaler du de? uttales isabelle med eller uten e? og er det lang e i linnea eller ikke (linneeeeeeea, eller linnea)? kjempefine navn uansett, vil bare vite uttalelsen før jeg kan si hvem som jeg syns er finest:)

Skrevet

Jeg synes Linnea er penest:)

Skrevet

Linnea er finest, men det er jo alle som velger det navnet på barna sine fortiden..Her jeg bor så er det vell komt 4-5 Linneae'r nå etter nyttår...

Så hadde det vært opp til meg hadde jeg valgt Isabelle :)

Skrevet

Jeg heier på isabell eller isabella:-)

Skrevet

Linnea, definitivt:)

Skrevet

Isabel(le) tror jeg...men jeg synes begge navnene er fine da :)

Skrevet

Isabelle er finest! :) Linnea er jeg ikke så glad i.. Ligner litt for mye på Linn tror jeg, ikke likt det navnet så godt..

Skrevet

Skjønner at dere er i tvil. Dere har jo valgt de jentenavnene jeg synes er finest(bortsett fra at jeg ville skrevet Isabel annerledes). Jeg tror dere må vente og se jenta. Jeg tror jeg ser for meg Isabel med mørke farger og Linnea som lys eller iallfall ikke altfor mørk. Lykke til!

Skrevet

Hva med å bruke begge? Linnea Isabel klinger jo fint i lag da:)

Skrevet

Hei igjen

Så mange svar her var, takker for alle synspunkter - greit å høre hva andre tenker..:-)

Når det gjelder uttalelse så tenker vi å uttalle Isabelle som Isabel (stum E), og Linnea uten lang E. Har også snakket om å bruke begge, men har gått bort fra det - syns det blir altfor langt da. Vil ikke ha dobbelt navn. Takk for alle svar:-)

Skrevet

Synes Linnea er veldig pent. Feminint, og litt gammeldags.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...