linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Jenta mi har hatt feber i kveld/natt og i dag, ga henne 1 pille i natt så den ikke skulle stige drastisk da hun sov. Men det sies jo at de må få brenne ut det de har av sykdom i kroppen. Nå er feber 39.2, lurer på hvor høyt man skal la det gå? liker ikke dette noe særlig..
BettyBoob Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 jeg hadde gitt nå siden den er så høy midt på dagen, men ta i betraktning allmenntilstanden hennes. er hun i storgod form ville jeg sett an, er hun redusert, spiser mindre, slapp, sutrete osv så gi henne. hilsen sykepleier
Gayza Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 Jeg bruker alltid å se an formen til gutta. Hvis de er veldig slappe så får de paracet når de runder 39.5. Er de i sopass til form at de ser tv og de får i seg greit med vann, får de ikke noe.
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. mai 2008 Hun er overraskende kvikk, litt små sutrete. Litt trøttere enn vanlig, spiser litt dårlig også... Men hun leker og snakker..
Bromelia Skrevet 12. mai 2008 #5 Skrevet 12. mai 2008 Hvis det hadde vært mitt barn hadde jeg gitt det som var tillatt døgndose (det som står på pakka). Du må huske på at når det er så høy tempratur på en så liten kropp kan ungen få feberkramper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå