Tøysetipp Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Nå har jeg ikke helt oversikten. Hvor mye kna man tjene ved siden av i mnd.? Eller er det per år?
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Man kan tjene en halv G i året.. Tror det er rundt 33 000, MEN du kan ikke få mere enn 2500 eller 2700 eller noe sånt utbetalt i mnd... Får du mere enn dette vil du få redusert OS..
BettyBoob Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 titt her : http://www.nav.no/page?id=333 tror det går på årsinntekt venter på å få behandlet os-endring pga høyere lønn nå enn tidligere. tror jeg kan regne med ca 2000 i mnd og da har jeg lønn på ca 300000 i året.
Tøysetipp Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. mai 2008 "Full overgangsstønad utgjør 10 300 kroner pr. måned og reduseres dersom arbeidsinntekten omregnet til årsinntekt overstiger 34 000 kroner". Vil det si at det justeres per måned? Jeg skal jobbe 5 uker i sommer og hadde håpet at jeg kunne tjene litt ekstra kroner. Jeg var jo klar over at det ikke skulle overskride noen og 30 000 kr.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. mai 2008 #5 Skrevet 12. mai 2008 jeg tror det kommer litt an på det individuelle navkontoret. vet om flere som har fått beskjed om at de ikke kan tjene over 2500 i måneden, fordi man da har såmye at man burde greie seg med redusert os. for det regnes ut i fra nå værende intekt. som i fjord hadde jeg fødselspenger og fikk ikke os før dette var gått ut. da regnet de ikke ut fra års intekt men ut i fra nå værende lønn. ellers hadde jeg måttet går 5 måneder uten intekt i fjord. spør på nav
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 12. mai 2008 #6 Skrevet 12. mai 2008 Sjekk med din behalndler hos nav. Jeg fikk beskjed om at dersom jeg hadde en sommerjobb som betalte mer enn 2500 eller 2700 eller hva det var, ville os bli redusert hver mnd pga høy inntekt. Jeg har derfor vært heldig og fått en sommerjobb der de fordeler lønna mi slik at jeg ikke får redusert os...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå