Trønderpia Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Om et par dager er jeg 12 uker på vei, og skal da på ultralyd. Har nå begynt å blitt kjempenervøs for at det ikke skal være noe liv lenger, eller noe annet galt, da jeg ikke føler meg noe gravid. Har vært på ul i uke 5, 7 og 9, og alt har sett fint ut da. Alle gangene har jeg vær helt sikker på at det har vært noe galt, og følt meg veldig uvell før jeg skulle inn til legen. Har ikke greid å gledet meg noe særlig enda..! Ikke hatt så mye symptomer, og ingen følelse av å ha en spire voksende inne i magen heller. Har den siste uka hatt enda mindre symptomer nå enn tidligere: Puppene er ikke like ømme, mindre trøtt, og ikke like konstant sulten lenger. Det eneste jeg sitter igjen med er mye utflod til tider, noe gulaktig sådan.. Usikker på hvor vanlig det er men.. :-) Har ikke sett spor av blod eller brunaktig utflod i disse ukene, og prøver å berolige meg litt med det, men greier det liksom ikke.. Samboeren orker ikke høre på meg lenger, for han er evig optimist, og ber meg nå glede meg litt over det som har skjedd etter mange års prøving. Har jeg evt. grunn til å være noe særlig bekymret?? Hva er deres erfaringer?
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Hei Har ikke så mye erfaring personlig, men har både lest og hørt at symptomene ofte blir mer og mer borte sånn ca rundt uke 10-12, og at det er heeeeelt naturlig! I tillegg så er jo sjansen for at noe skal gå galt ganske liten når man har sett hjertet slå! ) Skjønner du er bekymret da, men du vil jo bare at den lille skal ha det bra der inne! Morsinnstinktet slår inn tidlig vet du - og det skal du jo være glad for Og det er ikke så lett og tenke positivt, men prøv å få inn ett par innslag av det innemellom i allefall, det hjelper iallefall på min samvittighet! Det å tenke at vi endelig har fått det til. At vi gleder oss til å ut å kjøpe babyutstyr, at vi gleder oss til å få med en liten en hjem fra sykehuset, osv... En liten god tanke innemellom bare Masse lykke til! )
mamma igjen i januar :) Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 Jeg har ikke så sinnsykt mye erfaring, men jeg syns veldig synd på deg hvis du er så redd!!! Du må prøve å tenke sånn at hvis det er meningen at du skal ha barn nå så blir det det og alt går bra ! Ser du har vært på tre ultralyder allerede? Også fordi du har trodd at noe er galt ? Huff, håper virkelig du klarer å legge av deg de tunge tankene og heller glede deg over at det vokser noe fint i magen din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå