Gå til innhold

da har jeg sluttet på pillen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

skulle egentlig ikke slutte enda men så bestemte vi oss for at det3 mnd fra eller til prøvestart ikke var så farlig.

så får vi se da om jeg blir gravid eterhvert.

er så spent.

vi skal kose oss med prøvingen. og håper at det går greit.

hvorlang tid tok det før dere virkelig bestemte dere for å gjøre mer forsøk enn å se det som kommer?

jeg håper på å ikke skulle måtte prøve i flere år. men er jo klar over at det bestemmer jo ikke jeg.

andre som er nye i å prøve?

skal skifte nick men kom ikke på noe annet nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og velkommen inn hit:)

Jeg har vært her en stund som du ser av nicket mitt, men sluttet også på pillen litt før planlagt-noe jeg er glad for i dag! For dette kan jaggu ta sin tid, det er det ingen tvil om;) Noen klaffer det kjapt for, mens andre må streve litt ekstra. Vi begynte å prøve litt hardere etter jul, og denne måneden begynte vi med EL-tester. Så da er det bare å håpe på at sommeren kan føre noe ekstra godt med seg=)

Lykke til videre=) Håper det ikke tar så lang tid for deg;)

Skrevet

hei

jeg tok siste p-sprøyte i aug i fjor, å er ennå ikke blitt gravid, fikk første mens for 2 uker siden...men har hørt det er normalt at det tar ca 6 mnd før man kan bli gravid etter bruk at p-s.

Men kan hende noe skjer denne mnd =)

Lykke til dere =)

Skrevet

hehe.. håper du ikke er født i 1999. Gå inn på nicket ditt:)

Skrevet

Hæ hvor har du det fra at jeg er født i 1999?

jeg har ikke opprettet profil enda. så kommer jo ikke noen vei ved å klikke på nicket mitt. nei jeg er nok ikke født i 1999.

Skrevet

Seg også nå at når jeg trykker på nicket ditt kommer det opp at du er født 1999! Tipper du har skrevet feil, for ser første er født 1999! kanskje det er lenge siden du har oppdater den?

Skrevet

ღSjigaღ

Jeg er en kvinne født i 1999

--------------------------------------------------------------------------------

Ja

så sitter vi

her igjen.

Legg til som vennMine barn

nr1, august 1999

nr2, november 2006Medlem siden 11. april 2006

Siste login 14. april 2008

Dette kommer opp når vi trykker på navnet ditt nederst på innlegget!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...